دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقایسه نرخ سود سپرده بانک‌ها / کدام بانک تا 30 درصد سود پرداخت می‌کند؟ سود بانکی چقدر است؟ کدام بانک‌ها بالاترین نرخ سود بانکی را پرداخت می‌کنند؟. چندی پیش بانک مرکزی ایران در اطلاعیه‌ای، نرخ جدید سود بانکی و بهره بانکی را اعلام کرد. آمانرخ سود بانکی در کدام بانک بیشتر است؟ جدول جدید سود بانکی در بانکهای مختلف را بخوانید و ببینید. بانک مرکزی ایران با صدور یک اطلاعیه جدید، نرخ جدید انواع سود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان بورس، سجاد امیری در نشستی با اصحاب رسانه با اشاره به این که بانک‌های مرکزی در پشتیبانی قاعده‌مند از بازار سرمایه نقش مهمی ایفا می‌کنند، اظهار داشت: سیاست‌های پولی، مالی و ارزی بر تولید و به‌تبع آن فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در بازارهای ریسکی اثرگذارند. رئیس اداره تحلیل‌های اقتصادی سازمان بورس افزود: برخی تصمیمات در وزارتخانه‌های تخصصی...

خبرگزاری تسنیم

در جلسه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و رئیس بانک مرکزی، تدابیری برای بهبود فرآیند سیاست‌گذاری اتخاذ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حبیب‌الله دهمرده از داوطلبی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انصراف داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی «نتایج نظر سنجی انتخابات» همواره در جریان انتخابات گذشته مورد توجه بوده است، مانند 20 سال پیش که روزنامه دنیای اقتصاد جزئیات نظر سنجی انتخابات در سال 1384 را منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای موارد منع قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که مشمول رسانه‌های دولتی و وابسته به بودجه عمومی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه‌ای، خواستار خودداری مدیران و کارکنان این سازمان و واحدهای استانی از انجام هرگونه فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی در ساعات اداری و ضرورت تداوم رویکرد جهادی در ارائه خدمات به مردم و جلوگیری از ایجاد خلل و کُندی در فعالیت‌ها شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خالص‌سازی دلواپسان در انتخابات یک هدف بزرگ داشت و آن حذف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون از مجلس شورای اسلامی و خبرگان بود. آنها قصد داشتند و دارند تا با فشارهای مختلف بر شورای نگهبان ردصلاحیت همین چند چهره باقی مانده را نیز بگیرند تا پروژه خالص‌سازی خود را تکمیل کنند که از قضا شورای نگهبان حداقل تاکنون نیز بر همین روال عمل کرد که البته تا دو روز دیگر مشخص خواهد شد که این شورا سعی بر پافشاری...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد در بخشنامه ای به معاونت ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه، همه کارکنان خود را از هر گونه استفاده از سمت، عنوان و نیز امکانات این وزارتخانه در ساعات اداری ممنوع کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور موارد مورد نیاز استعفای نامزدهای انتخاباتی را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد در بخشنامه ای به معاونت ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه، همه کارکنان خود را از هر گونه استفاده از سمت، عنوان و نیز امکانات این وزارتخانه در ساعات اداری ممنوع کرد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد در بخشنامه ای به معاونت ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه، همه کارکنان خود را از هر گونه استفاده از سمت، عنوان و نیز امکانات این وزارتخانه در ساعات اداری ممنوع کرده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد در بخشنامه ای به کلیه معاونت ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه ضمن تاکید بر کمک به برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو، همه کارکنان خود را از هر گونه استفاده از سمت، عنوان و نیز امکانات این وزارتخانه در ساعات اداری ممنوع کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حکایت بنی‌صدر، می‌تواند عبرتی برای آنان باشد که با نبود خویش نظام اسلامی را در پایان خط حیات می‌انگارند. یکی از عواملی که وی را به چنان سرنوشتی مبتلا ساخت، خودشگفتی و اعتماد به نفس کاذب بود.