دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد در نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی ضمن تاکید بر لزوم رفع انحصار از مجوز صیادی اعلام کرد: سازمان شیلات از صدور مجوز برای 10.500 صیاد فعال مورد تأیید، بدون دلیل موجهی امتناع کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنوز واریز سود مرحله سوم سهام عدالت در هاله‌ای از ابهام است. در حالی که کمتر از ده روز به پایان خردادماه باقی مانده، هنوز هیچ کدام از شرکت‌هایی که باید سود سهام را به حساب سمات واریز می‌کردند به تعهد خود عمل نکرده‌اند و پرداخت سود مرحله سوم سهام عدالت همچنان در هاله‌ای از ابهام است. به گزارش عرشه آنلاین، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در اردیبهشت ماه در واکنش به تاخیر شرکت‌ها در واریز سود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد رضوانی‌فر، رئیس گمرک ایران در گزارش جدیدی آخرین وضعیت واردات خودروی سواری به کشور را تشریح و اظهار کرد: هم اکنون 12 هزار و 704 دستگاه خودروی سواری در محوطه‌های گمرکی موجود است. وی افزود: از ابتدای سال 1403 تا 20 خرداد تعداد 4 هزار و 15 دستگاه خودرو سواری نو از گمرکات کشور ترخیص قطعی و وارد کشور شده که ارزش این تعداد خودرو‌های وارداتی به کشور...

وب‌گاه گسترش

محمد رضوانی‌فر با اشاره به اینکه در سال گذشته 11 هزار و 122 دستگاه خودرو سواری به ارزش 218 میلیون دلار وارد کشور شده است، گفت: تعداد خودروهای ترخیص قطعی شده از گمرکات و وارده به کشور در سال جاری، معادل 40 درصد از خودروهای وارداتی در کل سال 1402 بود.

وب‌گاه الف

رئیس کل گمرک ایران گفت: از ابتدای سال 1403 تا 20 خرداد تعداد 12 هزار و 704 دستگاه خودرو سواری نو وارد محوطه های گمرکی شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل گمرک ایران با اعلام اینکه هم اکنون 12 هزار و 704 دستگاه خودروی سواری وارداتی در محوطه‌های گمرکی موجود است، از ترخیص قطعی 4 هزار و 15 دستگاه خودروی سواری از ابتدای امسال خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل گمرک ایران در گزارش جدیدی آخرین وضعیت واردات خودروی سواری به کشور را تشریح و اظهار کرد: هم اکنون 12 هزار و 704 دستگاه خودروی سواری در محوطه‌های گمرکی موجود است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل گمرک ایران گفت: از ابتدای سال 1403 تا 20 خرداد تعداد 12 هزار و 704 دستگاه خودرو سواری نو وارد محوطه های گمرکی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل گمرک ایران با اعلام اینکه هم اکنون 12 هزار و 704 دستگاه خودروی سواری وارداتی در محوطه‌های گمرکی موجود است، از ترخیص قطعی 4 هزار و 15 دستگاه خودروی سواری از ابتدای امسال خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور موضوع ماده 189 قانون مالیات‌های مستقیم 6 محور در اجرای اقدامات مربوط به جایزه خوش حسابی مودیان در اجرای ماده 189 قانون مالیات‌های مستقیم به ادارات کل مالیاتی ابلاغ شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

بازار سرمایه امروز افت اندکی داشت، اما برخی نمادهای تاثیرگذار در ساعات پایانی معاملات از منفی به مثبت رسیدند. با این حال شاخص کل 2924 واحد کاهش یافت و در رقم دو میلیون و 61 هزار واحد ایستاد.