دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

سال گذشته به منظور مقابله با فرار مالیاتی شرکت‌های واردکنند تلفن همراه چندین پرونده مورد پیگیری قرار گرفته است اما طی هفته اخیر و با کشف اسناد جدید این پیگیری‌ها وارد مرحله جدیدی شده که احتمالاً مرتبت با رویه واردات از محل صادرات خود نیز خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا زاکانی، نامزد ریاست جمهوری گفت: روزی 120 تن گوشت توزیع می‌کنیم و آن را افزایش می‌دهیم با نرم‌افزارهای موبایلی به اندازه نیاز مردم درب منزل به آنها تحویل خواهیم داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به اعلام رضایت و آمادگی دولت برای اجرای مجدد این طرح و هم‌چنین استقبال بالای مردم از آن، این انتظار می‌رود که در آینده‌ای نه‌چندان دور احتمالاً شاهد اجرای چنین طرح و یا مشابه آن باشیم. اکنون این بستر شکل گرفته و خانواده‌ها نیز براساس آن رفتارشان تغییر کرده و با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک که طی هفت فاز توسعه پیدا کرده، رفتار اقتصادی و اجتماعی مردم در حال تغییر است. سید صولت...

وب‌گاه مشرق نیوز

روز 23 خرداد برنامه‌های تبلیغاتی آقایان علیرضا زاکانی، سعید جلیلی و حجت الاسلام پورمحمدی از طریق تلویزیون پخش شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار ارز بیشترین توجه را به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران دارد و در نهایت این انتخابات و پس از آن انتخابات آمریکا برای بازار ارز مهم خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز بیشترین توجه را به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران دارد و در نهایت این انتخابات و پس از آن انتخابات آمریکا برای بازار ارز مهم خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی در سومین روز تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه «صف اول» شبکه خبر، با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان‌شان، اظهار کرد: متولد 12 اسفند 1344 بین میدان شوش و میدان خراسان، اتابک و لرزاده هستم. 11 سال و نیم داشتم که انقلاب شد. حیات سیاسی بنده در بستر کارکردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت. در ماههای...

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم به نهادهای مالی و سایر فعالان حوزه اقتصادی هشدار داد.

وب‌گاه الف

با وجود میلیاردها دلار کمک مالی که آمریکا از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تصویب کرده است، پساشوک‌های جنگ غزه، ساکنان سرزمین‌های اشغالی را با افزایش تورم و مشکل مسکن، روبرو کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: مشکلات بازنشستگان و همسان‌سازی حقوق آنها پیگیری شود یک نماینده مجلس گفت: مشکلات بازنشستگان و همسان‌سازی حقوق آنها پیگیری شود به گزارش عرشه آنلاین، رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 22 خرداد 1403) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر بهداشت گفت: شما قول دادید بیمارستان آموزشی و افزایش تخت بیمارستانی در علی آباد کتول صورت گیرد آما تا الان...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سیاست انقباضی پولی دولت مستثناء از تولید است به این معنا که بطور جدی از این بخش حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: اگر زمینه برای حرکت روان بخش تولید و تجارت رسمی کشور فراهم شده و این حوزه بدون فساد و مانع فعالیت کند، منابع کشور اعم از منابع مالی و سرمایه‌های انسانی و مدیریتی ترجیح می‌دهند وارد عرصه فعالیت تولیدی شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کل گمرک ایران در گزارش جدیدی آخرین وضعیت واردات خودروی سواری به کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

چندی قبل وزیر اقتصاد، دستور پیگیری فرار مالیاتی فروشندگان موبایل بالای 600 دلار را صادر کرد، با این وجود اخیرا مباحثی در خصوص فعالیت شرکتهای کد فروش برای فرارا مالیاتی در این حوزه مطرح شده که بایستی با جدیت بیشتری به ان پرداخته شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بازنشستگان کشوری دغدغه‌ای نداشته باشند و بدانند که همسان‌سازی حقوق آنان اجرا خواهد شد.