دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی وصول شده در چهارمحال و بختیاری در سال گذشته حدود 3 هزار و 100 میلیارد تومان بود، گفت: مجموع درآمدهای مالیاتی کشور در سال گذشته 800 هزار میلیارد تومان بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی ظهر پنجشنبه در بازدید از کارخانه قند یاسوج افزود: اگر بخواهیم راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهیم باید در جهت تحقق مهمترین دغدغه ایشان که مطالبات مردمی بود همت و تلاشی مضاعف داشته باشیم تا اهداف انقلاب محقق شود. وی با بیان اینکه در راستای حل برخی مشکلات کارخانه قند یاسوج از روند تولید این واحد تولیدی بازدید شد، گفت: این کارخانه پس...

خبرگزاری دانشجو

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با روند قطره چکانی تزریق اعتبار راه آهن یاسوج - اقلید تا 10 سال دیگر نیز کامل نمی‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستانی تهران برای یک مجری بازیگر به دلیل توهین و هتاکی پرونده قضایی تشکیل داد و به مدیرمسئول یک روزنامه تذکر داد.

وب‌گاه الف

در این گزارش به حواشی ثبت‌نام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خواهیم پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

سفیر ایران در عربستان به مناسبت نخستین سالگرد بازگشایی سفارتخانه‌های ایران و عربستان، بر تأثیر توسعه مناسبات دو کشور بر روند همکاری‌های منطقه‌ای تاکید کرد و گفت: گام‌هایی هم برای همکاری هشت کشور خلیج فارس به عنوان یک همکاری دسته جمعی برداشته شده است.

وب‌گاه گسترش

محبی گفت: در هفته اول خرداد ماه بعد از چند روز منفی که در بازار سرمایه داشتیم درست در همان روزی که وزیر اقتصاد از 4 خبر جدید رونمایی کرد، به طور نسبی از هیجان منفی بازار کمی کاسته شد اما همان طور که دیدیم باز به روال کاهشی خود بازگشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تورم سالانه ترکیه در ماه مه به 75.4 درصد رسیده که بیشترین میزان از نوامبر سال 2022 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بخش کارخانه ایالات‌متحده بیش از یک سال است که تحت فشار بوده است، به طوری که اندازه‌گیری تولید موسسه مدیریت عرضه در حال حاضر در 18 ماه از 19 ماه گذشته کاهش یافته است، زیرا نرخ‌های بهره بالا ناشی از سیاست پولی فدرال رزرو باعث کاهش تقاضا برای کالاها شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که جنگ اسرائیل با حماس معادلات را برای تل آویو پیچیده تر کرده، گمانه زنی ها درباره جانشین احتمالی «بی بی» افزایش یافته است، بالاخص در شرایطی که بسیاری تصور می کنند که پایان جنگ، پایان حیات سیاسی نخست وزیر کنونی اسرائیل را رقم خواهد زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آنهایی که یا در حال حاضر یا چند سال پیش در قامت یک وزیر به پاستور رفت و آمد داشتند این روزها بار دیگر هوس پاستور کرده اند اما اینبار نه در جایگاه وزارت بلکه از جایگاه یک «رئیس جمهور».

وب‌گاه خبر آنلاین

یک پژوهشگر توسعه معتقد است هیچ انحصاری در صنعت خودرو در ایران وجود ندارد و مشکل ما ناتوانی دولت‌ها در برنامه‌ریزی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مبلغ یارانه در خرداد سال 1403 احتمالا همراه کالابرگ و براساس روال ماه‌های گذشته یارانه واریزی صورت می‌گیرد. مبلغ یارانه در خرداد سال 1403 احتمالا همراه کالابرگ و براساس روال ماه‌های گذشته یارانه واریزی صورت می‌گیرد. طبق خبرهای رسیده برای هر نفر 220 هزار تومان یارانه کالابرگی و 300 هزار تومان یارانه نقدی جمعا 520 هزار تومان در حساب افراد می نشیند.