دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه گسترش

بر این اساس مصوبه هیأت وزیران در خصوص «استمرار اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال 1403» ابلاغ شد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد: کسب‌وکار دانشجویان با مصوبات جدید دولت، رونق می‌گیرد. با مصوبه هیئت دولت از این پس دانشجویان می‌توانند بدون داشتن کارت پایان خدمت، مجوز کسب‌وکار بگیرند. حذف شرط‌ها و مقررات اضافی باقیمانده نیز، در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

جلسه رفع مشکلات اخیر بازار سرمایه به دعوت نایب رئیس مجلس شورای امروز (شنبه) در مجلس برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شروع ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ممکن است قواعد بازی در بازار سرمایه تغییر دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اهالی بازار بورس تمام نگاه‌های خود را به وزارت کشور دوخته‌اند تا ببیند چه کسانی در این دوره شرکت خواهند کردند و تیم اقتصادی این نفرات را احتمال بدهند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

فهرست کالاهای معاف از مالیات ارزش افزوده در سال 1403 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسدالله امیر اصلانی؛ مدیرعامل سابق بانک ملی ایران درگذشت.

وب‌گاه فرارو

در پی برگزاری چهلمین اجلاس گروه منطقه‌ای مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم اوراسیا، رئیس گروه منطقه‌ای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا پیرو اقدامات مثبت و سازنده جمهوری اسلامی ایران در حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم از ایران تقدیر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت کاری تمامی ادارات از 16 خرداد تا نیمه شهریورماه سال جاری از ساعت 6 صبح تا 13 و 30 دقیقه تعیین شد. ساعت کاری تمامی ادارات از 16 خرداد تا نیمه شهریورماه سال جاری از ساعت 6 صبح تا 13 و 30 دقیقه تعیین شد. ایرنا نوشت محمد حسین پارساییان افزود: همچنین روزهای پنج‌شنبه نیز ساعت کاری ادارات و ارگانها از ساعت 6 صبح تا 12:30 خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌تصویب‌نامه مصوب جلسه مورخ 1403/02/09 هیأت وزیران در خصوص «استمرار اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال 1403» طی نامه شماره 24629 در تاریخ 1403/02/16 ابلاغ شد. به گزارش عرشه آنلاین، بدین ترتیب ماهانه تا ده ماه هر یارانه‌بگیر ماهانه یارانه 220 هزارتومانی را دریافت خواهد کرد. اجرای طرح کالابرگ الکترونیک بعد از نمره قبولی مردم به اجرای این طرح و با تصویب هیات وزیران تا پایان امسال و با اعتباری...

خبرگزاری تسنیم

سیاستمدار مشهور آلمانی از انتخاب حامی جنگ اوکراین به عنوان اسپانسر جدید باشگاه فوتبال بوروسیا دورتموند به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو سارا واگنکنشت، سیاستمدار مشهور آلمانی، که اخیراً حزب خود را تأسیس کرده است، از قرارداد حمایت مالی بین شرکت دفاعی «راین متال» که از جنگ اوکراین درآمد کسب می‌کند و باشگاه فوتبال بوروسیا دورتموند، خشمگین شد. واگنکنشت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «راین متال با بنر‌های تبلیغاتی در استادیوم فوتبال؟ بعدش چه؟ حمایت فرهنگی؟ یا شاید حامی ویلچر در بیمارستان‌ها؟...