دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد، گفت: سود سهام عدالت سال 1401 در اسفند سال 1402 واریز شد، اما باقیمانده اندک دیگری نیز وجود دارد که سرجمع آن حدود 20 هزار میلیارد تومان است و عمدتاً سه دسته شرکت‌های فولادی، پالایشی و پتروشیمی هنوز به وظایف خود در پرداخت سود عمل نکرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

هیات جمهوری اسلامی ایران در چهلمین اجلاس گروه منطقه‌ای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا اقدامات ایران در برای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم را تشریح کردند و از اعطای اختیارات نظارتی کافی و جامع به بانک مرکزی خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

لیست کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری دائما درحال کم و زیاد شدن است، برخی می گویند می آیند و برخی می گویند نخواهند آمد، برخی دیگر نیز فعلا سکوت اختیار کرده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه فرارو

مهدی تقوی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد آلمان از این واقعیت که کمیسیون اتحادیه اروپا در حال بررسی تعرفه های تنبیهی علیه چین است استقبال کرده، اما بر در پیش گرفتن رویکردی سنجیده تاکید کرد. به گفته وی این گونه اقدامات باید بیشتر از آنکه مضر باشد مفید باشد.

وب‌گاه گسترش

سبحانیان گفت: مردم باید بدانند که امروز عزم نظام مالیاتی برای مبارزه بسیار جدی است.

وب‌گاه الف

مقاله علمی جمعی از کارکنان بانک سپه در سی و یکمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی به عنوان مقاله برتر انتخاب شد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه هرگونه تغییر در هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس باید به تأیید سازمان خصوصی‌سازی برسد، گفت: ما چیزی تحت عنوان بازگشت به دولت در قرارداد نداریم و دوره نظارتی ما شامل 12 دوره 6ماهه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیات جمهوری اسلامی ایران در چهلمین اجلاس گروه منطقه‌ای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا اقدامات ایران در برای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم را تشریح کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی تقوی، اقتصاددان و استاد بازنشسته اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، امروز، 9 خردادماه، دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهدی تقوی، اقتصاددان و استاد بازنشسته اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، امروز، 9 خردادماه، دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه تابناک

وزیر اقتصاد گفت: بر اساس قانون بهبود محیط کسب و کار دولت مکلف شده بود شرایط سخت و دشوار و غیر ضروری را از مجوزهای کسب و کار که مصوبه هیات وزیران را داشت، بردارد و کار را برای فعالین اقتصادی تسهیل کند.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد اعلام کرد که 20 هزار میلیارد تومان از سود سهام عدالت باقی مانده است که هنوز پرداخت نشده است. او همچنین گفت که سازمان بورس علیه شرکت‌هایی که به تعهدات خود عمل نکردند، اقدام حقوقی خواهد کرد.