یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

وزیر امور خارجه آمریکا

وزیر امور خارجه آمریکا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یکی دیگر از نظامیان صهیونیست در نبردهای جاری در نوار غزه به دست مبارزان مقاومت فلسطین اذعان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه قطر خاطرنشان کرد حمله به خبرنگاران در مجتمع پزشکی شفا در غزه هیچ توضیحی ندارد و این اقدام تنها تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا برای گفتگو درباره آتش بس در غزه و ارسال کمک های بشردوستانه به ساکنان آن، به عربستان و مصر سفر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا قرار است طی روزهای آتی به عربستان سعودی و مصر سفر کند تا با سران دو کشور دیدار و درباره تلاش‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس فوری بین رژیم صهیونیستی و حماس گفت‌وگو کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیراندازی در ایالت فلوریدای آمریکا سه کشته و زخمی برجا گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز و همزمان با ورود وزیر امور خارجه آمریکا به سئول برای کنفرانس چندجانبه وزیران، کره شمالی چندین موشک بالستیک کوتاه برد به سمت دریای شرقی شلیک کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، وزیر خارجه آمریکا مدعی تلاش برای توافق میانج جنبش حماس و رژیم صهیونیستی شد. «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد که این کشور با رژیم صهیونیستی، قطر و مصر همکاری می‌کند تا شکاف‌های باقی‌مانده برای توافق توقف درگیری‌ها میان حماس و رژیم صهیونیستی رفع شود. وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر خود به اتریش مدعی شد که...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو ارشد حماس تصریح کرد هدف اسرائیل از حمله زمینی به شهر رفح، اجرای سیاست نسل‌کشی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه آمریکا از دیدار وزیر خارجه این کشور با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده حماس در لبنان شروط این جنبش برای رسیدن به توافق آتش‌بس را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه تایید کرد که حماس پیشنهادی متقابل برای تبادل اسرا و آتش‌بس موقت در غزه را ارائه داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه گفت که مقامات آمریکایی با فرار به جلو و فعال کردن ماشین تبلیغاتی خود در خصوص حقوق بشر در ایران، قادر نخواهند بود به تطهیر ظلم و مشارکت آمریکا در نسل‌کشی و کشتار جمعی مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری بپردازند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار وزیر خارجه آمریکا گفت: کانال‌های ارتباطی با ایران داریم و از این کشور می‌خواهیم که مانع گسترش تنش‌ها شود. از ایران می‌خواهیم که حمایت تسلیحاتی از گروه‌های موجود در منطقه مانند حوثی‌ها و حزب‌الله را متوقف کند.

وب‌گاه الف

دستیار وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر اینکه کشورش کانال‌های ارتباطی با تهران دارد گفت: «از ایران می‌خواهیم مانع گسترش تنش‌ها شود».

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستیار وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر اینکه کشورش کانال‌های ارتباطی با تهران دارد گفت: «از ایران می‌خواهیم مانع گسترش تنش‌ها شود». دستیار وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر اینکه کشورش کانال‌های ارتباطی با تهران دارد گفت: «از ایران می‌خواهیم مانع گسترش تنش‌ها شود». به گزارش عرشه آنلاین، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا امروز پنجشنبه در اظهاراتی گفت که در حال حاضر پیشنهاد جدیدی برای آتش‌بس در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اعضای مجلس سنای فرانسه شب گذشته جلسه استماعی درباره پیش نویس لایحه‌ای برگزار کردند که بر اساس آن دولت پیشنهاد ادامه کمک به اوکراین را داده بود. در این نشست 293 سناتور به این سند رای موافق، 22 نفر مخالف و 11 سناتور رای ممتنع دادند و به این ترتیب این لایحه به تصویب مجلس سنا رسید. البته در میان قانونگذاران کسانی نیز هستند، از جمله رهبر حزب کمونیست،...