سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

وزیر امور خارجه آمریکا

وزیر امور خارجه آمریکا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی اعلام کرد آمریکا در پیامی به حماس از طریق قطر، این گروه را به اخراج از دوحه در صورت عدم پایبندی به توافق آزادی اسرای اسرائیلی و آتش بس موقت در غزه، تهدید کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا حماس را به اخراج از دوحه در صورت عدم پایبندی به توافق آزادی اسرای اسرائیلی و آتش بس موقت در غزه، تهدید کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد: پیش‌نویش قطعنامه این کشور برای برقراری آتش‌بس در غزه صبح جمعه به وقت محلی در شورای امنیت سازمان ملل به رای گذاشته می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد: پیش‌نویش قطعنامه این کشور برای برقراری آتش‌بس در غزه صبح جمعه به وقت محلی در شورای امنیت سازمان ملل به رای گذاشته می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع دیپلماتیک اعلام کردند قطعنامه آمریکا برای برقراری آتش بس در غزه که تاکنون اصلاحاتی روی آن انجام شده است، احتمالا تا پایان هفته در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره غزه در پی اصلاحاتی در آن، احتمالا این هفته در شورای امنیت سازمان ملل به رای گذاشته می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عصر ایران

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا که در تور خاورمیانه به سر می برد، می گوید که ایالات متحده پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را منتشر کرده که در آن خواستار «آتش بس فوری مرتبط با آزادی گروگان ها» در غزه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این گزارش بیشترین و کمترین بازدهی نرخ دلار در سال 1402 و دلایل نوسان اسکناس آمریکایی مورد بررسی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مقامات ارشد وزارت امور خارجه آمریکا که با بلینکن به جده سفر کرده بود، می‌گوید مذاکرات در عربستان سعودی بر بخش دوجانبه یک طرح بزرگ‌تر متمرکز بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مقامات ارشد آمریکا که با بلینکن به جده سفر کرده بود، می‌گوید مذاکرات در عربستان سعودی بر بخش دوجانبه یک طرح بزرگ‌تر متمرکز بود که در آن ریاض، رژیم صهیونیستی را در ازای پیشرفت قابل اعتماد در ایجاد کشور فلسطینی به رسمیت می‌شناسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان نسبت به اظهارات مداخله جویانه مقام آمریکایی علیه همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد در حوزه انرژی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: پاکستان مطابق با روح توافق دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران متعهد به اجرای پروژه مشترک گازی است. سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: پاکستان مطابق با روح توافق دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران متعهد به اجرای پروژه مشترک گازی است. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در واکنش به اظهارات مداخله جویانه مقام آمریکایی علیه همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: اسلام‌آباد نیازی به مشورت دیگران یا معافیت تحریمی ندارد و ما متعهد به انجام پروژه مهم انتقال گاز از جمهوری اسلامی ایران به پاکستان هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا که در خاورمیانه به سر می‌برد در گفتگو با رسانه عربستانی «الحدث» مدعی شد: «ایران تامین‌کننده اصلی سلاح، اطلاعات و فناوری برای حوثی‌ها است و ما از آن‌ها خواسته‌ایم تا این گروه را کنترل کنند.» آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا که در خاورمیانه به سر می‌برد در گفتگو با رسانه عربستانی «الحدث» مدعی شد: «ایران تامین‌کننده اصلی سلاح، اطلاعات و فناوری برای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از مذاکرات وزیران خارجه آمریکا و عربستان سعودی در جده خبر دادند.