یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

وزیر امور خارجه آمریکا

وزیر امور خارجه آمریکا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مقامات ارشد وزارت امور خارجه آمریکا که با بلینکن به جده سفر کرده بود، می‌گوید مذاکرات در عربستان سعودی بر بخش دوجانبه یک طرح بزرگ‌تر متمرکز بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مقامات ارشد آمریکا که با بلینکن به جده سفر کرده بود، می‌گوید مذاکرات در عربستان سعودی بر بخش دوجانبه یک طرح بزرگ‌تر متمرکز بود که در آن ریاض، رژیم صهیونیستی را در ازای پیشرفت قابل اعتماد در ایجاد کشور فلسطینی به رسمیت می‌شناسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان نسبت به اظهارات مداخله جویانه مقام آمریکایی علیه همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد در حوزه انرژی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: پاکستان مطابق با روح توافق دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران متعهد به اجرای پروژه مشترک گازی است. سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: پاکستان مطابق با روح توافق دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران متعهد به اجرای پروژه مشترک گازی است. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در واکنش به اظهارات مداخله جویانه مقام آمریکایی علیه همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: اسلام‌آباد نیازی به مشورت دیگران یا معافیت تحریمی ندارد و ما متعهد به انجام پروژه مهم انتقال گاز از جمهوری اسلامی ایران به پاکستان هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا که در خاورمیانه به سر می‌برد در گفتگو با رسانه عربستانی «الحدث» مدعی شد: «ایران تامین‌کننده اصلی سلاح، اطلاعات و فناوری برای حوثی‌ها است و ما از آن‌ها خواسته‌ایم تا این گروه را کنترل کنند.» آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا که در خاورمیانه به سر می‌برد در گفتگو با رسانه عربستانی «الحدث» مدعی شد: «ایران تامین‌کننده اصلی سلاح، اطلاعات و فناوری برای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از مذاکرات وزیران خارجه آمریکا و عربستان سعودی در جده خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه این کشور پایان هفته جاری به سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو گفته است که با وجود هشدارهای بایدن همچنان مصمم به تهاجم زمینی به شهر رفح در جنوب غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو گفته است که با وجود هشدارهای بایدن همچنان مصمم به تهاجم زمینی به شهر رفح در جنوب غزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلینکن با انتشار یک پیام در حساب کاربری خود در ایکس، تصویری در کنار سفره هفت سین را به مناسبت آغاز سال 1403 منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا پای سفره هفت سین به مناسبت فرا رسیدن سال 1403 هجری شمسی مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: «امسال نوروز برای خیلی‌ها در شرایطی دشوار از راه می‌رسد، در زمانی که بیش از هر زمان به امید نیاز است و ایالات متحده آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایران که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند می‌ایستد؛ و ما در کنار شرکای خود، مقامات ایران را به خاطر انکار حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و همسرش سدر پیامی به مناسبت نوروز 1403 با اظهارات مداخله جویانه درباره ایران، مدعی حمایت از زنان ایرانی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال 1402 هم تمام شد... به پایان سال رسیدیم.