دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

وزیر امور خارجه آمریکا

وزیر امور خارجه آمریکا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گلوله‌باران مواضع نظامی ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه مرزی خودشان علت اتهام به یکدیگر د رروزو جمعه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارمنستان و جمهوری آذربایجان اتهاماتی در رابطه با گلوله‌باران مواضع نظامی یکدیگر در منطقه مرزی خودشان رد و بدل کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر ارمنستان گفت کشورش برای تقویت هم‌افزایی در منطقه به دنبال ادغام طرح ابتکاری خود موسوم به چهارراه صلح با استراتژی دروازه جهانی اتحادیه اروپا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آمریکا از اسرائیل خواست که برای جان انسان ها ارزش قائل شود و جریان کمک به غزه را افزایش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور اوکراین با امضای قانونی سن مشمولیت افراد برای سربازگیری در ارتش این کشور را کاهش داده و از 27 سال به 25 سال رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک جهانی هشدار داد در صورتی کشورهای غربی تکلیف بدهی‌های اوکراین را روشن نکنند این کشور سال آینده ورشکست خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه آمریکا یک روز پس از حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به این جنایت واکنش نشان داد وزیر امور خارجه آمریکا یک روز پس از حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به این جنایت واکنش نشان داد آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت دموکرات جو بایدن که در سفر اروپایی خود به فرانسه سفر کرده است، در نشستی خبری در پاریس با حضور همتای فرانسوی خود درباره حمله...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای که کاخ سفید منتشر کرد، گفت: اسرائیل متعهد شده است که تحقیقات کاملی را در مورد علت هدف قرار گرفتن خودروهای امدادگران با حملات هوایی انجام دهد. این تحقیقات باید سریع باشد، باید پاسخگویی به همراه داشته باشد و یافته‌های آن باید علنی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت دموکرات جو بایدن که در سفر اروپایی خود به فرانسه سفر کرده است، در نشستی خبری در پاریس با حضور همتای فرانسوی خود درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه گفت: ایالات متحده آمریکا در حال بدست آوردن جزئیات حمله به کنسولگری ایران در دمشق است. بلینکن برغم جنگ طلبی اسرائیل به دلیل جبران شکست خود در عملیات هفتم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا که به پاریس سفر کرده، امروز (سه‌شنبه) اظهار داشت: اوکراین در زمان حساس و مهمی در جنگ با روسیه قرار دارد و نیاز فوری به حمایت بیشتر غرب دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قرار گرفتن صهیونیست‌ها در حالت آماده‌باش بالا از یک‌سو و ارسال پیام‌های مقتدر دیپلماتیک و نظامی از سوی دیگر در کمتر از 24 ساعت نشان از تغییر عقربه وضعیت در منطقه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گزارش رسانه‌های عبری، آمریکا ادعا کرده است با کشته شدن شمار بیشتری از غیرنظامیان در رفح مانند پیامدهای حمله ارتش اسرائیل به غزه و خان یونس مخالف است و در عوض پیشنهاد تشکیل اتاق فرماندهی مشترک و انجام عملیات محدود توسط در رفح را مطرح کرده است.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 50 سنت معادل 0.59 درصد افزایش به 85 دلار و 93 سنت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسماعیل الثوابته، مدیرکل دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه اعلام کرد: «اشغالگران پنج پزشک و پرستار در مجتمع پزشکی الشفا را به شهادت رساندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در پی حمله تروریستی در مسکو پیام «تسلیت و همدلی» به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه فرستاد و گفت هیچ چیزی نمی‌تواند تروریسم فجیع را توجیه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور اوکراین در واکنش به حمله تروریستی شب گذشته مسکو، رئیس‌جمهور روسیه را متهم کرد که به‌دنبال مقصر جلوه‌دادن کی‌یف در حمله تروریستی به تالار کروکوس است.