یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

وزیر امور خارجه آمریکا

وزیر امور خارجه آمریکا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر اسرائیل مدعی شد: من به بلینکن گفتم که ما نیاز به تخلیه غیرنظامیان از مناطق جنگی و توجه به نیازهای بشردوستانه را درک می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل گفت: هیچ راهی برای شکست دادن حماس بدون ورود به رفح و حذف بقیه تیپ‌های مقاومت در آنجا وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گزارش داد که قرار است هیات رژیم صهیونیستی به سرپرستی «دیوید بارنیا» رییس سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) امروز برای ادامه مذاکرات بر سر توافق با حماس بار دیگر عازم دوحه پایتخت قطر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «هاآرتص» گزارش داد که قرار است هیات رژیم صهیونیستی به سرپرستی «دیوید بارنیا» رییس سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) امروز برای ادامه مذاکرات بر سر توافق با حماس بار دیگر عازم دوحه پایتخت قطر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: وزیر خارجه آمریکا به‌منظور گفت‌و‌گو با مقامات اسرائیلی درباره مذاکرات آتش‌بس، وارد تل‌آویو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» خبر داد که وزیر خارجه این کشور برای پیش بردن توافق مدنظر این کشور برای آزادی اسرای اسرائیلی از غزه، فشار بر قطر را درپیش گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 54 سنت معادل 0.63 درصد کاهش به 85 دلار و 24 سنت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی اعلام کرد آمریکا در پیامی به حماس از طریق قطر، این گروه را به اخراج از دوحه در صورت عدم پایبندی به توافق آزادی اسرای اسرائیلی و آتش بس موقت در غزه، تهدید کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا حماس را به اخراج از دوحه در صورت عدم پایبندی به توافق آزادی اسرای اسرائیلی و آتش بس موقت در غزه، تهدید کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد: پیش‌نویش قطعنامه این کشور برای برقراری آتش‌بس در غزه صبح جمعه به وقت محلی در شورای امنیت سازمان ملل به رای گذاشته می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد: پیش‌نویش قطعنامه این کشور برای برقراری آتش‌بس در غزه صبح جمعه به وقت محلی در شورای امنیت سازمان ملل به رای گذاشته می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع دیپلماتیک اعلام کردند قطعنامه آمریکا برای برقراری آتش بس در غزه که تاکنون اصلاحاتی روی آن انجام شده است، احتمالا تا پایان هفته در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره غزه در پی اصلاحاتی در آن، احتمالا این هفته در شورای امنیت سازمان ملل به رای گذاشته می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عصر ایران

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا که در تور خاورمیانه به سر می برد، می گوید که ایالات متحده پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را منتشر کرده که در آن خواستار «آتش بس فوری مرتبط با آزادی گروگان ها» در غزه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این گزارش بیشترین و کمترین بازدهی نرخ دلار در سال 1402 و دلایل نوسان اسکناس آمریکایی مورد بررسی قرار گرفته است.