یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

وزیر کشور: حادثه قطار مشهد - یزد به خوبی مدیریت شد

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع
وزیر کشور: حادثه قطار مشهد - یزد به خوبی مدیریت شد

وزیر کشور گفت: با هماهنگی‌های لازم بین مسوولان خراسان جنوبی و استان یزد، حادثه قطار مشهد - یزد در همان ساعت اولیه به خوبی مدیریت شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان طبس در جمع خبرنگاران افزود: تا این جای کار از نظر مدیریت بحران اقدامات مدیریتی به خوبی انجام شده و اما در مورد علل این حادثه مطالبی مطرح است و برآوردهایی وجود دارد که علل دقیق این حادثه توسط کمیسیون مدیریت سوانح کشور در حال بررسی است.

وی ادامه داد: همچنین اطلاعات فنی از طریق شاهدان عینی در حال جمع آوری است.

وزیر کشور عنوان کرد: اعلام قطعی علت حادثه توسط کمیسیون سوانح وزارت راه و شهرسازی و راه‌آهن اعلام خواهد شد و به نظر می‌رسد اعلام آن زیاد طول نکشد.

وحیدی با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای بازگشایی خطر ریلی مسدود شده در حال انجام است تا عبور و مرور مردم دچار مشکل نشود، اضافه کرد: پیش‌بینی کارشناسان این است که تا امشب خط ریلی بازگشایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان طبس با حضور مسوولان استانی برگزار شد و دستگاه‌های متولی گزارش‌های لازم را ارئه کردند و مشکلات مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت.