جمعه 13 مهر 1403

وصول جریمه 3.7 میلیارد ریالی از قاچاقچی سوخت

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
وصول جریمه 3.7 میلیارد ریالی از قاچاقچی سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از وصول جریمه 3 میلیارد و 778 میلیون ریالی عامل قاچاق نفت گاز خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار کرد: با کشف محموله قاچاق نفت گاز توسط مامورین کاشف، پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی افزود: پرونده این تخلف در شعبه رسیدگی کننده بررسی و با احراز تخلف، عامل قاچاق به ضبط سوخت مکشوفه به نفع دولت و پرداخت سه میلیارد و 778 میلیون ریال جریمه محکوم و با پیگیری شعبه صادر کننده حکم، جریمه نقدی وصول و پرونده مختومه شد.

جریمه 5.4 میلیارد ریالی یک کشتارگاه مرغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه نیز از جریمه 5 میلیارد و 424 میلیون ریالی یک کشتارگاه مرغ به دلیل عرضه خارج از شبکه خبر داد.

قهرمان شاهی در این رابطه گفت: بر اساس گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت یک کشتارگاه صنعت مرغ که اقدام به عرضه خارج از شبکه 11 هزار و 270 کیلوگرم گوشت مرغ کرده، به تعزیرات حکومتی معرفی و پرونده در شعبه اول تعزیرات حکومتی مطرح و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: شعبه مذکور با توجه به اینکه فروش و یا جابجایی گوشت مرغ بدون مجوز و خارج از شبکه‌های تعیین شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی ممنوع بوده و علاوه بر اخلال در سیستم توزیع باعث کمبود، بحران و افزایش قیمت و نارضایتی‌های عمومی و مصرف کنندگان می‌شو، بنابراین با استناد به مواد قانونی، این کشتارگاه را به پرداخت 5 میلیارد و 424 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. انتهای پیام