دوشنبه 28 خرداد 1403

وقوع سیل در جاده چالوس / چند نفر مصدوم شدند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
وقوع سیل در جاده چالوس / چند نفر مصدوم شدند؟

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز استان البرز از امدادرسانی نیروهای هلال احمر به 19 مصدوم سیل جاده چالوس خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز استان البرز گفت: نیروهای هلال احمر به 19 مصدوم سیل جاده چالوس امدادرسانی کردند.

ضرب و شتم کارشناس اورژانس در محله ستارخان

محمدباقر خلفی اظهار کرد: ساعت 17:56 عصر روز گذشته 18 خردادماه گزارش وقوع سیل و آب‌گرفتگی بر اثر شدت بارش‌ها و در پی آن ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس و مسدود شدن این محور به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

وی بیان کرد: بلافاصله 6 تیم امداد و نجات جاده‌ای شامل سه خودروی آمبولانس، سه خودروی نجات و 6 خودروی کمک دار و تیم کوهستان و آنست به همراه 2 قلاده سگ برای امدادرسانی و انجام عملیات جست‌وجو و نجات با محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز استان البرز تصریح کرد: 520 نفر از هموطنان که به علت ریزش سنگ و مسدود شدن جاده در این محور گرفتار شده بودند با حضور و همکاری سایر ارگان‌های امدادی از جمله آتش نشانی، پلیس راه، اداره مدیریت بحران، شهرداری در این حادثه امدادرسانی شدند که از این تعداد 19 نفر مصدوم شده بودند و سه نفر از مصدومان توسط نیروهای هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی متذکر شد: توزیع مواد غذایی و آب بین حادثه‌دیدگان نیز توسط نجات‌گران انجام شد و امدادرسانی در حال ادامه است.

همچنین بخوانید