پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس در جریان مجمعی در مینسک، پایتخت این کشور درباره حمله احتمالی غرب به این کشور هشدار جدی داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های روسی از تصرف شهر اوکراینسک اوکراین توسط نیروهای روس خبر دادند..

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های روس اعلام کردند که شهر «اوکراینسک» در منطقه دونتسک در شرق اوکراین به تصرف نیروهای روسی در آمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور و «چو سون هوی» همتای کره شمالی او، در مورد توسعه روابط دوجانبه گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام ارشد دولت روسیه در تاسیسات هسته‌ای این کشور در اقیانوس منجمد شمالی گفت که در صورت دستور ولادیمیر پوتین، آزمایش‌های هسته‌ای از سرگرفته خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که پنج تلاش جدید نیروهای اوکراینی برای نفوذ به مرز غربی این کشور در منطقه «کورسک» را دفع کرده است.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای امنیت ملی روسیه در جریان سفر به تهران با علی اکبر احمدیان دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«سرگئی شایگو» دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز (سه‌شنبه 27 شهریور) بر اساس دستور «ولادیمیر پوتین» و به منظور پیگیری توافقات انجام شده در سفر علی اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به سن پترزبورگ وارد تهران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد که هر کسی که علیه این کشور مرتکب جنایت شود، باید بداند که مجازات خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

در راستای تقویت روابط میان سوریه و روسیه، «بشار اسد» با «سرگئی شویگو»، دبیر شورای امنیت روسیه، دیدار کرد. در این ملاقات، رئیس‌جمهور سوریه و دبیر شورای امنیت روسیه به بحث و تبادل نظر درباره روابط دوجانبه دو کشور پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی هفته گذشته اخباری مبنی‌بر حمایت ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه از دالان تورانی ترکیه و آذربایجان که ارتباط ایران را با ارمنستان قطع می‌کند، منتشر شد که با پاسخ‌های قاطع از سوی تهران مواجه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل ناتو با اشاره به سخنان پوتین درباره ورود مستقیم اعضای این اتحاد نظامی به درگیری با مسکو در صورت استفاده کی‌یف از سلاح‌های اهدایی آنها برای حمله به عمق خاک روسیه گفت: ناتو با صدور مجوز استفاده اوکراین از تسلیحات دوربرد طرف درگیری محسوب نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استولتنبرگ با اشاره به سخنان پوتین درباره ورود مستقیم اعضای این اتحاد نظامی به درگیری با مسکو در صورت استفاده کی‌یف از سلاح‌های اهدایی آنها برای حمله به عمق خاک روسیه گفت: ناتو با صدور مجوز استفاده اوکراین از تسلیحات دوربرد طرف درگیری محسوب نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه با امضای حکمی رسما تعداد پرسنل نیروهای مسلح روسیه را به تقریبا 2.4 میلیون نفر که شامل 1.5 میلیون سرباز هستند، افزایش داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از حمله روسیه به اوکراین، تصمیم پرمخاطره آمریکا مبنی بر مسدود کردن بیش از 300 میلیارد دلار از دارایی‌های روس‌ها در بانک مرکزی و قطع سیستم بانکی این کشور، مطمئناً به مسکو آسیب زد.