جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تماسی با همتای آذربایجانی خود به باکو هشدار داد یک تیر نباید از خاک شما توسط اسرائیل به سمت ایران شلیک شود. رئیس جمهور روسیه به الهام علی اف درباره ایران هشدار داد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تماسی با همتای آذربایجانی خود به باکو هشدار داد یک تیر نباید از خاک شما توسط اسرائیل به سمت ایران شلیک شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه‌داری آمریکا جمعه اعلام کرد که براساس تحریم‌های جدید، بازارهای بورس فلزات لندن و بورس کالای شیکاگو از پذیرش تولیدات جدید آلومینیوم، مس و نیکل روسیه منع شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه‌داری آمریکا جمعه اعلام کرد که براساس تحریم‌های جدید، بازارهای بورس فلزات لندن و بورس کالای شیکاگو از پذیرش تولیدات جدید آلومینیوم، مس و نیکل روسیه منع شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا برای شرکت در نشست وزرای خارجه گروه 7 به ایتالیا سفر می‌کند. این نشست با دستور کار جنگ روسیه و اوکراین و نیز تحولات خاورمیانه برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا هفته آینده برای شرکت در نشست وزرای خارجه گروه 7 با دستور کار جنگ روسیه و اوکراین و نیز تحولات خاورمیانه به ایتالیا می رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین امروز (جمعه) گفت، اوکراین در حال حاضر آمادگی‌ای از خود برای گفت‌وگو با روسیه نشان نمی‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین در مصاحبه با روزنامه «بیلد» اذعان کرد که اولاف شولتز صدراعظم آلمان موشک‌های «تاروس» را به اوکراین ارسال نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک هواپیمای مسافربری نظامی روسیه تیمی از مربیان و تجهیزات مختلف نظامی را برای کمک به ارتش نیجر به منظور آموزش نیروهای مقابله با تروریسم به این کشور آفریقایی اعزام کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام بلندپایه وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت که تلاش‌های پیشین اوکراین برای شکست دادن روسیه در میدان «فاجعه کامل» بوده و کی‌یف نباید پس از این انتظار چیز متفاوتی را داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاریس تاکید کرد اوکراینی‌ها به ما گفتند که در سال جاری میلادی به آنها کمک کنیم تا بتوانیم خودمان را برای یک ضد حمله جدید در سال آتی میلادی آماده کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مقام‌های فرانسوی که در مذاکرات با مقام‌های اوکراینی شرکت داشت به روزنامه فیگارو گفت، کی‌یف از پاریس درخواست کرده تا به ارتش اوکراین برای انجام یک ضد حمله جدید در سال 2025 کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام دومای روسیه گفت که انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در دستور کار سیاسی پارلمان اروپا قرار داشته است و انتظار می‌رود با نزدیک شدن روز تحلیف رییس جمهور روسیه، دور جدید از تلاش‌های غرب برای انجام دادن اقدامات مداخله‌جویانه در امور روسیه انجام بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پوتین در جریان مذاکرات در مسکو با همتای بلاروسی خود گفت: روسیه هرگز راه‌حل صلح برای مناقشه اوکراین را رد نکرده، اما کنفرانسی با موضوع اوکراین که بدون مشارکت روسیه در سوئیس برگزار می‌شود را یک نمایش عجیب و غریب می‌داند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس نیز درباره افزایش حضور نظامی غرب در مرزهای کشورش صحبت و از روسیه بابت کمک‌های اقتصادی تشکر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس‌جمهور روسیه هشدار داده است که مسکو هیچ طرح اجباری که منافعش را نادیده بگیرد، نمی پذیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس‌جمهور روسیه هشدار داده است که مسکو هیچ طرح اجباری که منافعش را نادیده بگیرد، نمی پذیرد.