جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه عرشه آنلاین

نظرسنجی‌ها نشان از احتمال پیروزی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا دارد. نظرسنجی‌ها نشان از احتمال پیروزی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا دارد. «جو بایدن» که لقب پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده را به خود اختصاص داده، بیش از هر زمان دیگری به دلیل نزدیک‌تر شدن به انتخابات 2024 و هم‌چنین گاف‌های بی‌پایانش زیر ذره‌بین قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس موسسه تحقیقاتی «جی‌ال پارتنرز» در گفت‌وگو با نشریه سان تاکید کرد که بسیاری از آمریکایی‌هایی نسبت به «سن بایدن و توانایی‌هایش» نگران هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور بلاروس می‌گوید ائتلاف کشورهای غربی به عمد جنگ اوکراین را طولانی می‌کند، آن‌ها اوکراین را به یک معتاد به مواد مخدر تبدیل کرده‌اند که با وعده‌هایی مبنی بر دوز جدیدی از سلاح‌های اضافی و تزریق‌های مالی، افسارش را در دست داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشریه «سان» با استناد بر یک نظرسنجی تازه نوشت بسیاری از رای‌دهنگان آمریکایی نگرانند که «جو بایدن» پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا در صورت پیروزی مجدد در دور بعدی انتخابات، حین ریاستش فوت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هنگامی که زویا، 62ساله، ساکن مسکو، در اوت گذشته برای دیدار دخترش قصد سفر به ایتالیا را داشت، فرصت را مناسب دید برای خرید ساعت اپل که مدت‌ها آرزوی داشتن آن را داشت. به‌طور رسمی، اپل محصولات خود را در روسیه نمی‌فروشد. به گزارش الجزیره، این غول فناوری مستقر در کالیفرنیا یکی از اولین شرکت‌هایی بود که اعلام کرد در واکنش به حمله گسترده ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به اوکراین در 24فوریه2022،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام آمریکایی اعلام کرد که آمریکا مخفیانه موشک های دوربرد موسوم به (ATACMS) را به اوکراین جهت استفاده در جنگ با روسیه ارسال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا مخفیانه موشک های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر مطبوعاتی رئیس‌جمهور روسیه با تاکید بر اینکه تصویب بسته کمکی جدید آمریکا به کی‌یف، وضعیت جبهه نبرد را تغییر نخواهد، در مورد بازداشت معاون وزیر دفاع به اتهام رشوه نیز گفت: موضوع ظن به خیانت مطرح نیست و از حدس و گمان‌ها در این باره باید پرهیز شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تابستان گذشته انتظار زیادی وجود داشت که ضد حمله «بزرگ» اوکراین که علیه نیروهای روسی آغاز شده بود، باعث به عقب رانده شدن نیروهای روسی شود و کی‌یف پیروز شود اما این اتفاق نیفتاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، امروز، چهارشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که مسکو از تخصیص بسته کمکی جدید ایالات متحده به اوکراین تعجب نکرده است. او بدین ترتیب در مورد بسته کمک‌های جدید آمریکا به کیف که شب گذشته توسط سنای ایالات متحده تصویب شد، اظهار نظر کرده و گفت: «بله در این زمینه هیچ چیز تغییر نمی‌کند. وضعیت در جبهه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین که همواره به تحسین آثار کانتف فیلسوف آلمانی و نقل قول از او مشهور بوده این بار مورد انتقاد شدید صدراعطم آلمان قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می‌گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدر اعظم آلمان، رییس جمهور روسیه را بابت نقل قولی از فیلسوف مشهور آلمانی هدف انتقاد قرار داد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی از مسدود شدن بیش از 14 میلیارد دلار از دارایی‌های روسیه توسط سوئیس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی از مسدود شدن بیش از 14 میلیارد دلار از دارایی‌های روسیه توسط سوئیس خبر داد.