جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه معتقد است که هدف طراحان حمله تروریستی اخیر در مسکو، از بین بردن وحدت بین قومیت‌ها در این کشور چند ملیتی بوده و وزیر امور خارجه روسیه نیز گفت: تردیدی وجود ندارد که اوکراین در این جنایت خونین دست داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که اوکراین سرانجام به عضویت پیمان آتلانتیک شمالی در می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که اوکراین سرانجام به عضویت پیمان آتلانتیک شمالی در می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه روسیه پنجشنبه درباره «فرمول صلح» ده‌بندی ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین و درخواست وی برای بازگشت به مرزهای 2022 گفت: خوابش را ببیند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه روسیه درباره «فرمول صلح» ده‌بندی ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین و درخواست وی برای بازگشت به مرزهای 2022 گفت: خوابش را ببیند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه با اشاره غیرمستقیم به گسترش ناتو به شرق اروپا، گفت که مسکو برای حفاظت از خاکش مجبور شده است تا به سلاح متوسل شود. پوتین در دوازدهمین کنگره اتحادیه‌های تجاری مستقل فدراسیون روسیه گفت: همه درک می‌کنند که در چه شرایطی به سر می‌بریم. کشور ما در موقعیتی قرار گرفت که مجبور شد برای محافظت از منافع، مردم،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه انگلیس امروز (پنج‌شنبه) تاکید کرد که نیروهای ناتو به اوکراین اعزام نمی‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اداره مفتیات مرکزی روسیه گفت: ما روس ها، مسلمانان روسی بسیار خوشحال و مفتخریم که در کشوری زندگی می کنیم که از مردم آزادیخواه فلسطین حمایت می‌کند. رئیس جمهور ما ولادیمیر پوتین دیدگاه دولت ما راجع به این مسئله را اعلام کرد: غاصبان و متجاوزان باید مناطق اشغالی را ترک کنند تا برادران ما فلسطینیان بتوانند آزادانه در کشور خود زندگی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه انگلیس گفت: ناتو از استقرار نیروها در اوکراین خودداری کرده است زیرا خواهان درگیری مستقیم با نیروهای روسیه نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین گفت که رئیس‌جمهور روسیه همچنان به گفت‌وگو با همتایان خارجی علاقه‌مند بوده و آماده است به تلاش‌ها برای حل مشکلات بزرگ جهانی و منطقه‌ای بپیوندد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای امنیت روسیه گفت: ردپای جنایت حمله تروریستی مسکو به سرویس های اطلاعاتی اوکراین منتهی می شود. با این حال، همه به خوبی می دانند که رژیم کی یف مستقل نیست و به طور کامل از سوی آمریکا کنترل می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که کشورهای عضو سازمان آتلانتیک شمالی (ناتو) چیزی برای جشن گرفتن در هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس این ائتلاف ندارند، چرا که تاریخ این اتحاد با ماجراهای تهاجمی همراه بوده که جنگ و ویرانی را برای بسیاری از کشورها به دنبال داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه گاردین به نقل از منابع آگاه در اوکراین گزارش داد سرویس اطلاعاتی این کشور قصد دارد در نیمه نخست 2024 به پل کریمه حمله کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه گاردین به نقل از منابع آگاه در اوکراین گزارش داد سرویس اطلاعاتی این کشور قصد دارد در نیمه نخست 2024 به پل کریمه حمله کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیاالیوم، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بر ضرورت اهتمام به مبارزه با افراط گرایی و توقف مهاجرت غیرقانونی به این کشور تاکید کرد. وی بیان کرد: هر فردی که به روسیه برای زندگی و کار می‌آید باید آداب، زبان، فرهنگ و تاریخ ما را مورد توجه قرار دهد و این باید یک اصل مهم باشد. پوتین خواستار تغییر اساسی در سیاست‌های مهاجرتی و اعطای تابعیت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت مسکو تمام عاملان، ذی‌نفعان و رابط‌های مرتبط با حمله تروریستی «کروکوس» را پیدا خواهد کرد.