جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع دانمارک اعلام کرد که دولت این کشور بسته کمک نظامی جدیدی به ارزش 313 میلیون دلار به اوکراین ارائه خواهد کرد.

وب‌گاه الف

روزنامه فرانسوی لوموند عنوان کرد روسیه و چین که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکرده‌اند، این بحران را فرصتی برای شکاف بین غرب و بقیه جهان می‌دانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه فرانسوی لوموند عنوان کرد روسیه و چین که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکرده‌اند، این بحران را فرصتی برای شکاف بین غرب و بقیه جهان می‌دانند. روزنامه فرانسوی لوموند عنوان کرد روسیه و چین که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکرده‌اند، این بحران را فرصتی برای شکاف بین غرب و بقیه جهان می‌دانند. به گزارش عرشه آنلاین، در پشت فراخوان‌ها برای خویشتن‌داری که توسط اکثر پایتخت‌ها به‌صورت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه فرانسوی لوموند عنوان کرد روسیه و چین که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکرده‌اند، این بحران را فرصتی برای شکاف بین غرب و بقیه جهان می‌دانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه یادآور شد، تشدید بحران کنونی در خاورمیانه که تاکنون بدین شکل سابقه نداشته، نتیجه ماجراجویی شکست خورده آمریکا و حمایت از اقدامات غیرقانونی اسرائیل است و گفت: شورای امنیت باید تدابیری برای جلوگیری از از وخامت اوضاع اتخاذ کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی ابراز عقیده کرد که تشدید بحران کنونی در منطقه خاورمیانه نتیجه شکست یک ماجراجویی دیگری از سوی دولت ایالات متحده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، قانون بحث برانگیز برای گسترش احتمالی سربازی اجباری در جنگ علیه روسیه را امضا کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه ضمن قدردانی از موضع اصولی و سازنده دولت روسیه در قبال دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در سوریه، این اقدام تروریستی را نقض صریح قوانین بین‌المللی از جمله کنوانسیون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات "وعده صادق" با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شده است، تاکید کرد: قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روسای دولت ایران و روسیه منافع مشترک منطقه‌ای از جمله در قفقاز را مورد توجه قرار دادند.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور روسیه پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را بهترین روش برای تنبیه متجاوز و جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران توصیف کرد و آیت‌الله رئیسی هم با تبیین اهداف عملیات "وعده صادق" با قاطعیت تأکید کرد: هرگونه اقدام دوباره علیه منافع کشورمان را سهمگین‌تر و دردناک‌تر از قبل پاسخ می‌دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: عملیات "وعده صادق" با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیسی در گفتگو با پوتین با بیان اینکه عملیات "وعده صادق" با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شده است، تاکید کرد: قاطعانه اعلام می‌کنیم هرگونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ کرملین از گفت‌وگوی روسای جمهور ایران و روسیه درباره پاسخ تلافی‌جویانه ایران به اقدامات متجاوزانه اسرائیل و تحولات منطقه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاخ کرملین از گفت‌وگوی روسای جمهور ایران و روسیه درباره پاسخ تلافی‌جویانه ایران به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی و تحولات منطقه خبر داد.