شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی که تحت رهبری آمریکا اعمال شده، نتوانسته است در سال‌های گذشته برنامه‌های موشکی و هسته‌ای پیونگ یانگ را متوقف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه قرار نیست با ناتو بجنگد، اما خواستار آن است که منافع آن در نظر گرفته شود و از مردم در سرزمین های تاریخی خود محافظت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت: تا دستیابی به نتیجه نهایی تحقیقات درباره حمله تروریستی به سالن کنسرت در شهرکروکوس باید "کمی صبور باشیم".

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد روسیه با هیچ کشوری رابطه غیردوستانه ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد روسیه با هیچ کشوری رابطه غیردوستانه ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت جو بایدن هفته آینده به فرانسه، بلژیک و آلمان می رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت جو بایدن هفته آینده به فرانسه، بلژیک و آلمان می رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سراسر اوراسیا، تصویر موجود مطلوب نیست. دو سال پس از جنگ اوکراین برای دفاع از خود در برابر روسیه، اوکراینی ها اکنون بیش از 80 درصد از خاک خود را تحت کنترل دارند. اما وضعیت روی زمین همچنان شکننده است و بن‌بست سیاسی در واشنگتن می‌تواند منجر به معکوس شدن این دستاوردها شود - همین اواخر، شهر آودیوکا تحت کنترل اوکراین به دست روسیه افتاد. سنا نیز اخیرا با 70 رای موافق در برابر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه آمریکایی از خشم مقام‌های این کشور از مواضع «امانوئل ماکرون» در حمایت از اعزام سربازان غربی به اوکراین به دلیل نگرانی آن‌ها از اینکه چنین اقدامی به جنگ با روسیه منجر شود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه آمریکایی از خشم مقام‌های این کشور از مواضع «امانوئل ماکرون» در حمایت از اعزام سربازان غربی به اوکراین به دلیل نگرانی آن‌ها از اینکه چنین اقدامی به جنگ با روسیه منجر شود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولویت اصلی ناتو در جنگ متعارف احتمالی با روسیه، دفاع از کشورهای حوزه بالتیک است که مستقیماً با روسیه هم مرز هستند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز، در اروپا هشدار ها درباره پتانسیل فزاینده حمله روسیه به یکی از اعضای اتحادیه اروپا، به خصوص اگر اوکراین در جنگ شکست بخورد، بالا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روسیه بازیگری ترسناک در صنعت هوانوردی نظامی جهان است و یکی از بزرگ ترین نیروهای هوایی جهان را در اختیار دارد. نیروی هوایی روسیه که رسماً با نام نیروهای هوافضای روسیه شناخته می شوند، ناوگان متنوعی از هواپیماهای جنگنده را مدیریت می کند که از مدل های مختلفی تشکیل شده که برای نقش ها و ماموریت های رزمی متفاوتی طراحی شده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که جنگ در اوکراین ادامه دارد، قاره سبز از هدف بعدی کرملین در هراس است. گروهی می گویند که جنگ به مرزهای اوکراین محدود می ماند و گروهی دیگر باور متفاوتی دارند و با استناد به جاه طلبی های کرملین در باب جنگ جهانی سوم هشدار می دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«دولت‌های ایالات متحده و غرب فضای محدودی برای مقابله با داعش خراسان به طور کلی دارند. بی اعتمادی متقابل بین کشورهای همسایه، فراتر از ارزیابی صرف از فعالیت‌های داعش خراسان در میدان، امکان انجام همکاری‌های امنیتی یکپارچه و واقعی بین ایالات متحده و متحدان و دولت‌های منطقه را به نحو مؤثری دشوار می‌کند». تام اوکانر نویسنده ارشد سیاست خارجی و معاون سردبیر امنیت ملی و سیاست خارجی نیوزویک در...