شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا در گزارشی به 16 سفر خارجی رئیس دولت سیزدهم در سال 1402 پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در پی حمله تروریستی در مسکو پیام «تسلیت و همدلی» به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه فرستاد و گفت هیچ چیزی نمی‌تواند تروریسم فجیع را توجیه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در پی حمله تروریستی در مسکو پیام «تسلیت و همدلی» به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه فرستاد و گفت هیچ چیزی نمی‌تواند تروریسم فجیع را توجیه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهوری روسیه در واکنش به حمله تروریستی خونین در شهر مسکو، با اعلام یک روز عزای عمومی، تاکید کرد که عاملان این حمله مجازات خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهوری روسیه در واکنش به حمله تروریستی خونین در شهر مسکو، با اعلام یک روز عزای عمومی، تاکید کرد که عاملان این حمله مجازات خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور اوکراین در واکنش به حمله تروریستی شب گذشته مسکو، رئیس‌جمهور روسیه را متهم کرد که به‌دنبال مقصر جلوه‌دادن کی‌یف در حمله تروریستی به تالار کروکوس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین به حمله تروریستی شب گذشته مسکو واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک پسر نوجوان 15 ساله در حمله تروریستی مسکو جان صدها نفر را نجات داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نوجوان 15 ساله در جریان تیراندازی و آتش‌سوزی مسکو موفق شد جمعیت وحشت زده را از یک گذرگاه باریک به محلی امن در بیرون سالن هدایت کند و جان بیش از صد نفر را نجات دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکنون جنگ اوکراین وارد سومین سال خود می شود، بر اساس بسیاری از تفسیرهای فعلی، اوکراین در وضعیت وخیمی قرار گرفته و روسیه دست برتر را دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

احتمالا قدرت های غربی و البته سرویس های اطلاعاتی اوکراین سعی داشته اند پالس های معناداری را به روسیه در سایه تداوم جنگ اوکراین و البته پیشروی های ارتش روسیه در خاک اوکراین، مخابره کنند.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی اطلاعات ارتش اوکراین اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه درباره دست داشتن اوکراین در حمله تروریستی به یک سالن کنسرت در مسکو را رد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین واکنش رسمی پوتین به حادثه تروریستی در مسکو را ملاحظه کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در نخستین واکنش به حمله تروریستی به تالار موسیقی «کروکاس» در حومه مسکو، طی سخنانی این حمله را «اقدام تروریستی خونبار و وحشیانه» توصیف کرد. پوتین فردا یکشنبه 24 مارس را برای ادای احترام به قربانیان حمله مسکو عزای عمومی اعلام کرد و افزود: ما به همه کسانی که در حمله شنیع به سالن کنسرت کروکاس در مسکو آسیب دیده‌اند،...

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه امروز - شنبه - اظهار کرد: تمامی افرادی که بازداشت شدند، به سمت اوکراین پیش می‌رفتند.