شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و جمهوریخواه آمریکا ویدئویی جنجالی را علیه رقیب انتخاباتی خود جو بایدن منتشر کرده که رئیس جمهور فعلی و دموکرات آمریکا را در حالیکه در پشت یک وانت بسته شده است، نشان می دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و جمهوریخواه آمریکا ویدئویی جنجالی را علیه رقیب انتخاباتی خود جو بایدن منتشر کرده که رئیس جمهور فعلی و دموکرات آمریکا را در حالیکه در پشت یک وانت بسته شده است، نشان می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور اوکراین مبنی بر آمادگی این کشور برای مذاکره در صورت بازگشت به مرزهای پیش از جنگ گفت که او آشفته است، زیرا با مسئله انتخابات روبروست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور اوکراین مبنی بر آمادگی این کشور برای مذاکره در صورت بازگشت به مرزهای پیش از جنگ گفت که او آشفته است، زیرا با مسئله انتخابات روبرو است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیته نظامی ناتو با اشاره به این که نشانه‌ای مبنی بر قصد روسیه برای حمله مستقیم به کشورهای این ائتلاف نظامی وجود ندارد، گفت که ناتو نیازمند کسب آمادگی بیشتر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیته نظامی ناتو با اشاره به این که نشانه‌ای مبنی بر قصد روسیه برای حمله مستقیم به کشورهای این ائتلاف نظامی وجود ندارد، گفت که ناتو نیازمند کسب آمادگی بیشتر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه روز جمعه گفت که قدرت‌های بزرگ به رویکرد جدیدی در قبال کره شمالی نیاز دارند و ایالات متحده و متحدانش را به تشدید تنش‌های نظامی در آسیا و تلاش برای «خفه کردن» این کشور منزوی متهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه تمدید ماموریت هیئت کارشناسان نظارت بر اجرای تحریم‌های موشکی و هسته‌ای سازمان ملل متحد علیه کره شمالی را وتو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ای‌اف‌پی، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه شرط حضور احتمالی ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در اجلاس سران «جی 20» به میزبانی برزیل را اعلام کرد. این موضوع در نشست خبری مشترک ماکرون و لوئیز ایناسیو لولا دا سیلوا، رییس جمهور برزیل در پایتخت این کشور مطرح شد. به گفته خبرنگاران، ماکرون بر لزوم دستیابی به اجماع بین سران گروه 20 درباره دعوت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داستان خبرچین یا اطلاعات نادرست، ویژگی‌های آشنای دیگر رسوایی‌های دوران ترامپ را دارد. داستان شامل شخصیت‌های زنده، معاملات دوگانه در پایتخت‌های اروپایی، متن‌های محبت آمیز عوامل اف‌بی‌آی، تحقیقات در مورد روابط با اوکراین و در پایان، منافع روسیه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تروریست‌هایی که به سالن کنسرت کروکوس مسکو حمله کردند، باید تحت شرایطی بسیار سخت در حبس باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرویس‌های ویژه تاجیکستان از بازداشت 9 مظنون در ارتباط با حمله تروریستی جمعه گذشته در مسکو خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین گفت که روسیه به دنبال هدف قرار دادن و حمله به کشورهای ناتو یا حمله به لهستان، کشورهای حوزه بالتیک یا جمهوری چک نیست اما اگر غرب برای اوکراین جنگنده‌های اف -16 تامین کند، نیروهای روسی آنها را ساقط می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پوتین گفت که روسیه به دنبال هدف قرار دادن و حمله به کشورهای ناتو یا حمله به لهستان، کشورهای حوزه بالتیک یا جمهوری چک نیست اما اگر غرب برای اوکراین جنگنده‌های اف -16 تامین کند، نیروهای روسی آنها را ساقط می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الویرا ساخیپزا دوونا نابیولینا که با سرمایه‌گذاری مادربزرگش و در مقطع تحصیلات تکمیلی با «نقد نظریه اقتصادی غرب» با نظام سرمایه‌داری آشنا شد، هم اکنون رئیس کل بانک مرکزی روسیه است. او پیش از سال 2013، به مدت 5 سال وزیر اقتصاد این کشور بود. این مطلب روایتی است از زندگی او که به عنوان ناجی سرزمین تزار شناخته می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه اوکراین از هند درخواست کرد در کنار کی‌یف بایستد و در روابط با روسیه تجدید نظر کند.