شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر فرانسه اعلام کرد که دولت این کشور در پی تیراندازی در مسکو، هشدار تروریسم را به بالاترین سطح افزایش داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیس‌جمهور آمریکا ادعای دست داشتن اوکراین در حمله روز جمعه به سالن کنسرت کروکوس که منجر به کشته شدن حداقل 133 نفر شد را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس‌جمهور آمریکا اظهارات ولادیمیر پوتین مبنی بر دست داشتن اوکراین در حمله روز جمعه به سالن کنسرت کروکوس را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیته تحقیقات روسیه با انتشار تصاویری از متهمان اصلی حمله تروریستی شامگاه جمعه سوم فروردین‌ماه به تالار شهر کروکوس، اعلام کردند که تاکنون پیکر 137 جانباخته این حادثه در صحنه عملیات پیدا شده است که سه نفر از آنها کودک هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیته تحقیقات روسیه با انتشار تصاویری از متهمان اصلی حمله تروریستی شامگاه جمعه سوم فروردین‌ماه به تالار شهر کروکوس، اعلام کردند که تاکنون پیکر 137 جانباخته این حادثه در صحنه عملیات پیدا شده است که سه نفر از آنها کودک هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به یاد جانباختگان حادثه تروریستی تالار کروکوس در کلیسا شمع روشن کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به یاد جانباختگان حادثه تروریستی تالار کروکوس در کلیسا شمع روشن کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک جت جنگنده «میگ -31» برای رهگیری 2 بمب‌افکن راهبردی آمریکایی، به پرواز درآمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری تاجیکستان در گفت‌وگوی تلفنی با همتای روس خود، حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس در منطقه مسکو را تسلیت گفت و تأکید کرد: تروریست ها نه ملیت دارند، نه وطن و نه دین.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهوری تاجیکستان در ارتباط با حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس به ولادیمیر پوتین رهبر روسیه تسلیت گفت و تأکید کرد: این جنایت، هیچ توجیهی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از عزای عمومی در روسیه در پی حمله تروریستی اخیر مسکو مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: تا زمانی که تحقیقات در مورد حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس تکمیل شود، هر عبارت واشنگتن در توجیه (عدم نقش) کی‌یف باید به عنوان مدرک تلقی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به سرعت عمل مقامات آمریکایی در اعلام عامل اصلی حادثه تروریستی کروکوس مسکو افزود: کاش می توانستند به این سرعت موضوع ترور کندی رئیس جمهور پیشین آمریکا را حل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دو سال گذشته در روسیه سینما‌ها فقط فیلم‌های بی ضرر و بی خطری را نمایش می‌دهند که توسط مقام‌های رسمی تایید شده اند. سینما‌های مسکو اکنون نفس راحتی می‌کشند. برخی از فیلم‌های اکران شده حتی با تشویق‌های پرشور به پایان رسید. آیا کرملین گوش می‌دهد؟ ماشین پروپاگاندای پوتین یک روز پس از اکران فیلم "مرشد و مارگاریتا" در سینما به کار افتاد. ابتدا، "تیگران کیوسایان" مجری ستاره تلویزیونی موضع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس مسائل روسیه گفت: ایجاد بورس غلات در بریکس این فرصت را برای ما ایجاد می‌کند که همکاری‌های بهتری را با اعضای بریکس داشته باشیم، همچنین فرصت خوبی جهت تامین امنیت غذایی ما خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی حمله مرگبار به یک سالن کنسرت در مسکو و کشته شدن 133 نفر، روسیه ضمن مقصر دانستن اوکراین، حملات هوایی به کی‌یف و استان لویو در غرب این کشور را آغاز کرد؛ اقدامی که احتمال واکنش نظامی لهستان را افزایش داده است. گفته می‌شود لهستان پس از آغاز این حملات جنگنده‌های هوایی خود را فعال کرده است. براساس گزارش ها، حمله به غرب اوکراین، با شلیک موشک‌هایی...