شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس برگزاری انتخابات روسیه در مناطق تحت تصرف این کشور در اوکراین را «غیرقانونی» و دارای «فقدان انتخاب برای رأی دهندگان و عدم نظارت مستقل سازمان امنیت و همکاری اروپا» خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام‌های غربی در واکنش به پیروزی پوتین در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه، آنچه را که «انتخابات ساختگی» خواندند، محکوم کردند.

وب‌گاه عصر ایران

رهبر کره شمالی به مناسبت پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه به او تبریک گفت. این پیام در شرایطی صادر شده که رسانه‌های روسیه با اعلام نتایج شمارش 99.67 درصد از ارای انتخابات، از قطعی شدن پیروزی پوتین خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه: ولادیمیر پوتین در انتخابات هشتمین دوره ریاست‌جمهوری روسیه این کشور اکثریت قاطع آرا را به دست آورد و برای پنجمین بار، رئیس‌جمهور این کشور شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی، پیروزی قاطع و انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه را صمیمانه تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میزان مشارکت در انتخابات روسیه به بالای 74درصد رسید و مقامات کشورهای کوبا، ونزوئلا، بولیوی و نیکاراگوئه در تبریک به ولادیمیر پوتین از دیگران پیشی گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم رئیسی پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی، پیروزی قاطع و انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه را صمیمانه تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونوف تاکید کرد که ایالات متحده با تأمین تسلیحات آمریکایی برای کی‌یف، یک شرکت کننده مستقیم در درگیری نظامی در اوکراین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین یکشنبه شب در کنفرانسی خبری در مسکو گفت: چند روز پیش از درگذشت ناوالنی، برخی از همکارانم گفتند که پیشنهاد مبادله وی با برخی افراد زندانی در کشورهای غربی مطرح شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال قطعی شدن پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، رهبر کره شمالی کیم جونگ اون به او تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبران جهان در پی قطعی شدن پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه به وی تبریک گفتند.