شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت آلمان گفت: صدراعظم آلمان به پوتین به مناسبت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهور روسیه تبریک نخواهد گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت آلمان در یک نشست خبری گفت: صدراعظم آلمان به ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه به مناسبت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهور کشور پیام تبریکی ارسال نخواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه به پیشنهاد همتای فرانسوی خود در رابطه با برقراری آتش‌بس در جریان برگزاری بازی‌های المپیک پاریس واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا به پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه با بیش از 87 درصد آرا واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه آمریکا امروز دوشنبه مدعی شد که انتخابات ریاست جمهوری در روسیه غیردموکراتیک برگزار شد و احتمالا پوتین رئیس جمهور باقی می‌ماند.

وب‌گاه عصر ایران

بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را به او تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، رییس جمهور روسیه بر ادامه همکاری میان پارلمان و دولت این کشور پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد. «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه امروز دوشنبه، در دیدار با نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد که همکاری با پارلمان و گسترش ایده‌ها برای توسعه فدراسیون روسیه باید ادامه یابد. رییس جمهور روسیه، پس از اعلام قطعی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، سفیر روسیه در آمریکا نسبت به اقدامات دولت واشنگتن برای زیر سوال بردن نتیجه انتخابات روسیه هشدار داد. «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که واشنگتن به زودی کارزار بدنام کردن روسیه را شدت خواهد بخشید. سفیر روسیه در آمریکا تاکید کرد که هدف این کارزار، تضعیف مشروعیت ریاست جمهوری «ولادیمیر پوتین» خواهد بود. دیپلمات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمهوری خلق چین به دنبال افشای ساخت صدها ماهواره جاسوسی برای ایالات متحده، هشدار داد که آمریکا در حال تهدید امنیت جهانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری چک در تدارک ارسال تسلیحات نظامی جدید برای اوکراین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رییس جمهو روسیه در اولین سخنرانی پس از پیروزی در انتخابات، همکاری دولت و پارلمان برای حل مشکلات این کشور را ضروری دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه، کشورهای غربی مدعی شدند این انتخابات «آزادانه» نبوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«شی جین‌پینگ» رئیس جمهور چین در گفت‌وگویی تلفنی انتخاب مجدد «ولادیمیر پوتین» را به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه تبریک گفت و بر اهمیت توسعه روابط پکن و مسکو تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه به ادعاهای غرب درباره انتخابات این کشور واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق گزارش سفارت ایران در مسکو، رئیسی در پیام تبریک به پوتین در انتخابات روسیه، ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد روابط فی‌مابین، بر گسترش بیش از پیش مناسبات 2 کشور تاکید کرد. رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت. «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی، پیروزی قاطع و انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور...

وب‌گاه خبر آنلاین

زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب به انتخاب مجدد پوتین برای مسند ریاست جمهوری روسیه واکنش نشان داد.