شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عراق نه تنها یک خطر، بلکه یک فرصت نیز بود. این کشور به اندازه کافی قوی بود که تهدیدی ایجاد کند، اما آنقدر ضعیف بود که بتوان آن را تسخیر کرد، و اگر در 11 سپتامبر درگیر نبود، حداقل به طور قابل قبولی به عنوان منبع لازم برای یک حمله با تلفات جمعی دیگر فراهم می کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر انگلیس احتمال اعزام نیروهای نظامی انگلیس به اوکراین را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر انگلیس گفت که این کشور قصد اعزام نیرو به اوکراین را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدراعظم آلمان اظهار داشت: «ما صلح دیکته شده را برای اوکراین نمی‌پذیریم. قانون قوی‌تر از خشونت است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفاع پیشگیرانه استراتژی ارجح است. پدافند پیشگیرانه با قرار دادن نیروهای کافی برای دفع حمله اولیه و انجام ضد حمله های محلی، به طور فعال از مرز محافظت می کند. تلقی یک مرز به عنوان یک خط منعطف، با گزینه عقب نشینی زمانی که تحت فشار است، وسوسه انگیز است، به ویژه زمانی که منابع نظامی کمیاب یا در دسترس نیستند. اما هزینه فدا کردن فضا برای زمان - دفاع در عمق - بسیار بیشتر از آن چیزی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گزارش اقتصاد نیوز: اول فوریه، شورای اروپا به اتفاق آرا بسته کمکی 50 میلیارد یورویی به اوکراین را تصویب کرد. اگرچه این بسته روند نبرد برای آودیوکا یا کوپیانسک را تغییر نداد زیرا شامل بودجه برای زره پوش یا مهمات نمی شد، اما به اقتصاد در حال مبارزه اوکراین کمک کرد تا در جنگ فرسایشی طولانی، عملکرد اقتصادی تاثیر تعیین کننده ای دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسای جمهور ایران و آذربایجان در پیام هایی فرا رسیدن عید مشترک نوروز را تبریک گفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسای جمهور ایران و جمهوری آذربایجان در پیام هایی فرا رسیدن عید مشترک نوروز را تبریک گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت روسیه در لندن نسبت به اظهارات کامرون درباره پیروزی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری این کشور واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت روسیه در لندن نوشت که شکست دسیسه‌های غرب برای بی‌ثبات کردن روسیه، دولت لندن را عصبی و مستأصل کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به برنامه فرانسه برای اعزام نیرو به اوکراین اظهار داشت: سازمان ملل از همه کشورها می‌خواهد که برای کاهش تنش در اوکراین همکاری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به برنامه فرانسه برای اعزام نیرو به اوکراین گفت: سازمان ملل از همه کشورها می‌خواهد که برای کاهش تنش در اوکراین همکاری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشریه اسپانیایی خبر داد که پرسنل نظامی فعال و سابق کشورهای ناتو مدت‌هاست که در اوکراین فعالیت می‌کنند و بر استفاده کی‌یف از تسلیحات غربی نظارت دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اسپانیایی خبر داد که پرسنل نظامی فعال و سابق کشورهای ناتو مدت‌هاست که در اوکراین فعالیت می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با ارسال پیامی انتخاب مجدد پوتین به عنوان رییس جمهور روسیه را به وی تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی پیامی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، انتخاب مجدد وی را تبریک گفت. هنیه از پوتین به دلیل موضع روسیه در حمایت از آرمان فلسطین در سایه جنگ اخیر تشکر کرد و رژیم اسرائیل را یکی مهمترین بازو‌های هیمنه آمریکا دانست. او با بیان اینکه حماس به دنبال تقویت روابط دوستی و همکاری با...