شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه آمریکایی ادعا کرد برخی اسناد اطلاعاتی محرمانه آلمان را مشاهده کرده که در آن هشدار داده شده روسیه ممکن است از سال 2026 دست به یک حمله گسترده به غرب بزند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با سومین روز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه، نوبت به برگزاری این انتخابات در کشور‌های ایران، قزاقستان، سوریه، انگلیس و آلمان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد: 65 درصد افراد واجد شرایط رای داده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با سومین روز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه، نوبت به برگزاری این انتخابات در کشور‌های ایران، قزاقستان، سوریه، انگلیس و آلمان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با احتمال رخ دادن جنگ جهانی سوم آمریکا جنگنده اف 35 را به بمب هسته ای مجهز کرده است. این در حالی است که جنگنده بی‌نظیر F35 در پایگاه‌های اطراف ایران نیز حضور دارد. گجت نیوز: با احتمال رخ دادن جنگ جهانی سوم آمریکا جنگنده اف 35 را به بمب هسته ای مجهز کرده است. این در حالی است که جنگنده بی‌نظیر F35 در پایگاه‌های اطراف ایران نیز حضور دارد. در روزهای ابتدایی جنگ روسیه و اوکراین کمتر کسی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه، اوکراین را به استفاده از فعالیت‌های «تروریستی» برای ایجاد اختلال در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور متهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه فنلاند در بیانیه‌ای با حمایت از ادعای امانوئل مکرون رئیس‌جمهوری فرانسه مبنی بر اینکه وی اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین را رد نمی‌کند، اعلام کرد: نباید ایده اعزام نیروی نظامی به اوکراین را به طور کامل رد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسای سازمان‌های اطلاعات خارجی و نظامی استونی ادعا کردند روسیه 2 سال بعد از شروع جنگ در اوکراین برنامه توسعه و تغییر ساختار ارتش خود را در تدارک برای جنگ با ائتلاف نظامی ناتو در 10 سال آینده به اجرا در آورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردم سراسر روسیه و بخش‌های تازه منضم‌شده از اوکراین به روسیه طی سه روز (جمعه، شنبه و یکشنبه) به پای صندوق‌های رفتند تا رئیس‌جمهور آینده کشور را مشخص کنند. «عدنا محمد» در گزارش 15مارس در الجزیره نوشت، انتظار این است که رئیس‌جمهور مستقر (پوتین) پیروز انتخابات شود. در این گزارش آمده است که مردم در 11منطقه زمانی مختلف در روسیه به پای صندوق‌های رای رفتند تا رهبر آینده کشور را برگزینند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه انتخاباتی روسیه در معرض بیش از 90 هزار حمله سایبری از اروپا و آمریکای شمالی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر کره شمالی برای اولین بار سوار خودرویی شد که رئیس جمهور روسیه به او اهدا کرده بود.

خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی با ابراز تعجب از شاخص‌های مالی روسیه تأکید کرد که اقتصاد این کشور با وجود تحریم‌های بی‌سابقه غرب، شاهد رشد بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات محلی منطقه بلگورود روسیه اعلام کردند که در پی حمله توپخانه‌ای ارتش اوکراین به این منطقه دست‌کم 2 نفر کشته و 3 نفر دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه فنلاند گفت: در این مرحله حاضر نیست نیرو‌های خود را به اوکراین بفرستد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شوخی رئیس جمهور روسیه با افسر زن ارتش این کشور را ببینید. بنا بر ویدیویی که در رسانه‌های روسی منتشر شده، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با شوخی به یک افسر زن ارتش این کشور گفت: «تا حالا کسی به تو گفته که لباس نظامی خیلی بِهِت میاد؟ باور نکردنیه!» افسر زن روس هم با خنده در جواب او گفت حالا که این‌طور شد «در تغییر آن عجله نخواهم کرد.»