جمعه 28 اردیبهشت 1403

پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس

وب‌گاه عصر ایران

وجهه خوب سوئد در درازمدت تغییر خواهد کرد، اگر همچنان به عنوان اسلام هراس در نظر دیگران به تصویر کشیده شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از العربیه، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان با اشاره به اینکه اقداماتی مشابه آنچه در سوئد علیه کتاب آسمانی مسلمانان صورت گرفته، خشم او را برانگیخته است، صدور جواز برای هتک حرمت قرآن را محکوم کرد. پاپ فرانسیس دراین‌باره گفت: به هر کتابی که مقدس انگاشته می‌شود، باید احترام گذاشت و این به معنای ادای احترام به کسانی است که به آن کتاب ایمان...

وب‌گاه عصر ایران

پاپ فرانسیس در واکنش به هتک حرمت قرآن گفت: «هر کتابی که اتباعش آن را مقدس می‌دانند باید با احترام به مؤمنان آن کتاب مورد احترام قرار گیرد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: علم از مقوله هستی و دین از مقوله بایستی است. هستی و بایستی دو مقوله متفاوت هستند. تکنولوژی در حال حاضر به چنان شتابی رسیده است که نمی‌شود جلوی این شتاب را گرفت اما دانش الهیات به‌رغم سابقه چندین قرنه، هنوز اندر خم یک کوچه است و هنوز سوال‌هایی که پیش از میلاد مسیح در یونان باستان برای سقراط و افلاطون و ارسطو مطرح بوده، حل نشده است. مسائلی مانند جبر و اختیار، اراده بشر، رابطه...

وب‌گاه گسترش

واتیکان از سفر فرستاده رهبر کاتولیک‌های جهان به روسیه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: «امانوئلا اورلاندی» دختر 15 ساله یک عضو بلندپایه واتیکان، در 22 ژوئن 1983 پس از یک درس موسیقی در مرکز رم گم شده و هرگز به خانه بازنگشت. پدر امانوئلا در محل سکونت پاپ ژان پل دوم، رهبر وقت کاتولیک‌های جهان کار می‌کرد. مادر او هنوز در واتیکان زندگی می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

از موج گرما و خشکسالی تا جشنواره هنری بومیان

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: نیویورک‌تایمز گزارشی درباره زنان آمریکایی که علاقه‌ای به مادرشدن ندارند، تهیه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس 86 ساله روز چهارشنبه در بیمارستانی در رم جهت جراحی روده بستری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حال پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان پس از جراحی روده خوب است.

وب‌گاه گسترش

واتیکان در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاپ فرانسیس که دیشب به دلیل جراحی روده در بیمارستان بستری شد، حالش خوب است و احتمالا حدود 5 الی 7 روز در بیمارستان بستری باشد.

وب‌گاه عصر ایران

کاربران به بخش نظرات تصویر هجوم آوردند و بسیاری به شوخی می‌گفتند که ماسک یک «بچه رئیس واقعی»(اشاره به انیمیشن بچه رئیس) است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

واتیکان اعلام کرد که «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک‌های جهان امروز - چهارشنبه - در بیمارستانی در رُم تحت عمل جراحی روده قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود چند روز در بیمارستان بستری باشد.

وب‌گاه عصر ایران

اسکورسیزی ممکن است پس از حماسه جنایی تحسین شده‌اش درباره کشتار سرخپوستان آمریکا در دهه 1920 به سراغ فیلم دیگری درباره عیسی مسیح برود.

خبرگزاری تسنیم

مارتین اسکورسیزی کارگردان سرشناس سینمای جهان در کنفرانسی که توسط یک مجله مذهبی در شهر رم برگزار شد، موضوع فیلم تازه خود را فاش کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مارتین اسکورسیزی پس از ملاقات با پاپ اعلام کرد فیلم دیگری درباره عیسی مسیح می‌سازد.