پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدحسن خمینی در نشست «بررسی تحولات فلسطین» درباره وزیر سابق امور خارجه و رئیس‌جمهور دولت اصلاحات گفت: واقعیت این است که در دنیای امروز هر فرد یک رسانه است. آقای ظریف خود یک تنه به اندازه رسانه فعالی مانند الجزیره اثرگذار است. او در دوره‌ای در جمهوری اسلامی مسئول بوده و این که امروز از توان و ظرفیت او استفاده نشود هیچ توجیهی ندارد. یا آقای خاتمی خود یک رسانه است. هر کدام از این شخصیت‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر ریاست جمهوری ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد که اردوغان در تماس تلفنی امروز با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان اظهار داشت که همه کشورها باید بحران انسانی در منطقه را محکوم کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردوغان گفت، شرم آور است که جامعه بین المللی چشم خود را به روی غزه بسته است و گفت حملاتی که رژیم صهیونیستی انجام می دهد در هیچ مذهبی قابل توجیهی نیست و به «سطح قتل عام» رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا امروز گفت در صورتی که نیروهای آمریکایی در جریان جنگ میان اسرائیل و حماس مورد حمله قرار بگیرند، آماده است تا اقدامات تلافی جویانه‌ای را در این زمینه برای حمایت از نیروهایش در منطقه انجام دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امریکا برای حمله زمینی اسرائیل به غزه شرط گذاشت. امریکا برای حمله زمینی اسرائیل به غزه شرط گذاشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ دولت آمریکا درباره حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه دو شرط برای این رژیم تعیین کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: سید حسن خمینی اگرچه در زمره حامیان فلسطین به شمار است ولی ادبیات متفاوتی را به کار می‌گیرد و چه بسا از ایده صلح یا تلاش برای یافتن یک چارچوب صلح با توجه به واقعیت‌های تازه به جای راهکارهای قدیمی هم حمایت کند. موضوع منحصر به مثال باواریا و آلاسکا نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ایجاد اختلاف بین واشنگتن و تل‌آویو و جایگزینی صدک بجای دهک در سطح‌بندی خانوارها پرداخته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

سید حسن خمینی در این نامه نوشت: تحقق اخلاق، عدالت و حقوق بشر، مقدم بر هر اعتقاد مذهبی است. از شما می‌خواهم که به نام خداوند و به اعتبارآموزه‌های عیسی مسیح (ع) پیامبر عشق و ایثار و محبت، برای خاموش کردن آتش این جنگ نژادپرستانه، ابتکار عمل را به دست گیرید تا همه متدینان بنا به مسئولیت دینی خود در دفاع از حقوق مظلومان عملاً نقش‌آفرین شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر کاتولیک‌های جهان نسبت به محاصره غزه ابراز نگرانی کرد و گفت که باید در غرب آسیا صلح برقرار شود. رهبر کاتولیک‌های جهان نسبت به محاصره غزه ابراز نگرانی کرد و گفت که باید در غرب آسیا صلح برقرار شود. به گزارش عرشه آنلاین، رهبر کاتولیک‌های جهان روز چهارشنبه نسبت به محاصره غزه ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس، نسبت به محاصره غزه ابراز نگرانی کرد و گفت که باید در غرب آسیا صلح برقرار شود.

وب‌گاه گسترش

پاپ فرانسیس امروز (یکشنبه) خواستار توقف درگیری و خشونت در اراضی اشغالی شد. پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان همچنین گفت، تروریسم و جنگ هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و تنها باعث رنجش و مرگ بیشتر بی‌گناهان می‌شود. وی در سخنرانی هفتگی خود در میدان سن پیتر گفت: جنگ به شکست ختم می‌شود. بیایید برای صلح در اسرائیل و فلسطین دعا کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس در واکنش به عملیات طوفان الاقصی، خواستار توقف درگیری و خشونت در اراضی اشغالی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ در سندی که روز چهارشنبه منتشر کرد آورده که از سال 2015 تا به امروز پیشرفت بسیار کمی در رابطه با مباحثی که درخصوص آن‌ها نوشته بود، حاصل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر کاتولیک‌های جهان اعلام کرد که بحران اقلیمی حال حاضر «شأن زندگی انسانی» را به خطر می‌اندازد.

خبرگزاری تسنیم

در سال‌های اخیر و هم‌زمان با موج جهانی حمایت از «منحرفین جنسی» با عنوان دروغین «اقلیت‌های جنسی»، شاهد حرکت‌هایی در داخل کشور در راستای ترویج و عادی‌سازی این فرهنگ منحط هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرعبداللهیان نوشت: محمد الدره کودک 12 ساله فلسطینی در جنایتی وحشتناک و در روز روشن از سوی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.