جمعه 28 اردیبهشت 1403

پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرعبداللهیان نوشت: محمد الدره کودک 12 ساله فلسطینی در جنایتی وحشتناک و در روز روشن از سوی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

وب‌گاه الف

پاپ فرانسیس اول خواستار گفت‌وگو بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان شد و ابراز امیدواری کرد که به توافقی برای پایان دادن به بحران انسانی دست یابند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس اول ابراز امیدواری کرد که ارمنستان و جمهوری آذربایجان با گفتگو به توافقی برای پایان دادن به بحران انسانی دست یابند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس اول خواستار گفت‌وگو بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان شد.

وب‌گاه عصر ایران

از پاپ فرانسیس تا سالگرد درگذشت مولانا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان تاکید کرد: اکنون می‌بینم که برخی کشورها عقب‌نشینی کرده و نمی‌خواهند (به اوکراین) سلاح بدهند. روندی شروع شده است که طی آن قطعا مردم اوکراین شهید می‌شوند و این مساله زشتی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان از برخی کشورها خواست با کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین «بازی نکنند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ستاره پرتغالی یکی از پیراهن‌های ورزشی خود را به عنوان یادگار به فاطمه حمامی داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ گفت: جهان در آستانه جنگ هسته‌ای مانند بحران موشکی کوبا در سال 1962 قرار دارد که دنیا را به یک نابودی اتمی نزدیک کرده بود.

وب‌گاه الف

پاپ فرانسیس هشدار داد، جهان مانند بحران موشکی 1962 کوبا در آستانه یک جنگ هسته‌ای قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: سیلوستر استالونه, هنرپیشه ایتالیایی آمریکایی فیلم‌های راکی، هنگامی که به همراه برادر، همسر و سه دخترش از کاخ واتیکان بازدید می‌کرد موفق به دیدار پاپ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: رهبر مسیحیان کاتولیک جهان گفت: من قصد دارم به این افسانه که برخی گمان می‌کنند هدف کلیسای کاتولیک تغییر دین و مذهب مردم و ملل دیگر است، پایان دهم؛ مراقبت از نیازمندان تلاش برای تغییر دین آنها و پیوستن به دین خودمان نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمود سالاری، معاون هنری وزارت ارشاد در پاسخ به این سوال که چرا در شهر مشهد کنسرت اجرا نمی‌شود، گفته بود: این را در جمع هنرمندان هم گفته‌ام. آیا تابه‌حال کسی در واتیکان کنسرت داده؟ در اروپا هم هست. هیچ ممنوعیتی هم وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هنری وزارت ارشاد به سوالی درباره اینکه چرا در شهر مشهد کنسرت اجرا نمی‌شود، پاسخ داد.

وب‌گاه عصر ایران

از سفر پاپ به مغولستان تا افزایش تنش های اجتماعی در سوئد

وب‌گاه عصر ایران

مغولستان با وجود اینکه کشور پهناوری است اما در میان روسیه در شمال و چین در جنوب، محصور در خشکی است. جمعیت مسیحیان کاتولیک در مغولستان حدود 1400 نفر از جمعیت 3 میلیون نفری این کشور است.