پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان تصریح کرد: امروزه چالش‌های متعددی گریبان‌گیر جوامع بشری شده است که مهمترین آن لشکرکشی رژیم صهیونیستی اسرائیل به نوار غزه می‌باشد. متأسفانه با عدم برخورد قاطعانه سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی با این اقدام از یک سو و حمایت دولت آمریکا و برخی از کشور‌های اروپایی از این رژیم از...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیامی به پاپ اظهار امیدواری کرد که در آستانه سال جدید میلادی، شاهد اقدام فوری جامعه جهانی و تمامی انسان‌های پاک سیرت در جهت توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: پاپ فرانسیس به تازگی تصمیم گرفت یکی از پر سر و صداترین مخالفان خود، کاردینال بازنشسته، ریموند برک را از امتیازات خود از جمله مزایای مالی و اقامت در یک آپارتمان رایگان واتیکان محروم کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: پاپ فرانسیس گفت: کشیش‌های کاتولیک می‌توانند در تبرک زوج‌های همجنسگرا به شرطی که بخشی از مراسم مذهبی کلیسا نباشد، شرکت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های الاقصی در نوار غزه اعلام کرد که چند خودروی زرهی ا اسرائیلی را منهدم کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوسپ بورل در صفحه کاربری خود شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: شاهد «تمایز قائل نشدن» وحشتناک در عملیات نظامی اسرائیل در غزه هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در صفحه کاربری خود شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: شاهد «تمایز قائل نشدن» وحشتناک در عملیات نظامی اسرائیل در غزه هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به‌رغم اینکه برخی به‌اشتباه معتقد بودند نوستراداموس در کتابش آخرالزمان را در سال 1999 پیش‌بینی کرده بود، پیشگویی‌هایش ادامه داشت. اما ببینیم این منجم قرن شانزدهمی برای سال 2024 چه وقایعی را پیش‌بینی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه تعداد شهدای خبرنگار در جنگ غزه به 95 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه تعداد شهدای خبرنگار در جنگ غزه به 95 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه عصر ایران

پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان، امروز چهارشنبه خواستار تمدید شدن آتش‌بس موقت فعلی در نوار غزه در ضمن تداوم روند آزاد کردن اسرا و دسترسی کمک‌های بشردوستانه به این منطقه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان خواستار برقراری آتش بس و تضمین کمک‌های بشردوستانه در نوار غزه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان خواستار آتش‌بس در نوار غزه شد و از همه درخواست کرد که «به دعاکردن برای وضعیت وحشتناک در اسرائیل و فلسطین ادامه دهند.» پاپ همچنین خواستار آزادی همه گروگان‌ها و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه شد. نماینده دائم برزیل در سازمان ملل که کشورش ریاست دوره‌ای شورای امنیت را به عهده دارد امروز یکشنبه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیهان در واکنش به اظهارات سیدحسن خمینی درباره سیدمحمد خاتمی نوشت: خاتمی و هم‌طیفان او همین حالا هم فرصت دارند که به جبران بخش کوچکی از خیانت خود، ابراز توبه کنند. کیهان در واکنش به اظهارات سیدحسن خمینی درباره سیدمحمد خاتمی نوشت: خاتمی و هم‌طیفان او همین حالا هم فرصت دارند که به جبران بخش کوچکی از خیانت خود، ابراز توبه کنند. به گزارش عرشه آنلاین، این روزنامه تندور نوشت: اخیرا نشستی با...