دوشنبه 28 خرداد 1403

پاکدل: احتمالا به ترکیه می‌رویم / زمان را از دست نمی‌دهیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
پاکدل: احتمالا به ترکیه می‌رویم / زمان را از دست نمی‌دهیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت که تیم ملی هندبال ایران به احتمال فراوان دو دیدار دوستانه با تیم ملی ترکیه خواهد داشت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا پاکدل در حاشیه جشن قهرمانی مس کرمان در لیگ برتر هندبال اظهار داشت: این فصل به خاطر وقفه‌هایی که به خاطر برگزاری تورنمنت‌هایی همچون بازی‌های آسیایی هانگژو به وجود آمد، لیگ ویژه‌ای بود و از همراهی باشگاه‌ها تشکر می‌کنم. خوشبختانه لیگ با قهرمانی مس کرمان به پایان رسید و مس و شهید شاملی به جام باشگاه‌های آسیا صعود کردند. المپیک به‌خاطر شیوع کرونا به تعویق افتاد و شرایط بی‌سابقه‌ای داشتیم.

پایان لیگ برتر هندبال با گرامیداشت یاد شهدای خدمت

وی درباره شرایط تیم شهید شاملی کازرون گفت: نایب قهرمان لیگ شده و حیف است که اسیر مشکلات مالی شده است. اسپانسر باشگاه، توان انجام حمایت لازم را ندارد. مسئولان استان فارس تاکنون کار لازم را برای این تیم انجام نداده‌اند که باعث تأسف است. با تداوم این شرایط، تیم شهید شاملی در فصل آینده حضور نخواهد داشت. با مسئولان استان فارس در این باره صحبت کردیم و امیدوارم آنها به حال تیمی که چهار سال به‌صورت مستمر روی سکو ایستاده، فکری کنند.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد برگزار نشدن مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال در فصلی که به پایان رسید، تصریح کرد: یکی از دلایل این تصمیم، طولانی بودن لیگ بود. اگر پلی‌آف برای لیگ می‌گذاشتیم، مسابقات چهار هفته دیگر ادامه می‌یافت و فشار وارده بر باشگاه‌ها چند برابر می‌شد. به احتمال زیاد، فصل آینده با مرحله پلی‌آف برگزار می‌شود.

پایان لیگ برتر هندبال با گرامیداشت یاد شهدای خدمت

پاکدل درباره شرایط تیم ملی هندبال ایران خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی طی دو هفته آینده برگزار می‌شود. کار را با مجید رحیمی‌زاده ادامه می‌دهیم تا ببینیم بررسی گزینه‌های خارجی به کجا می‌رسد. زمان را از دست نمی‌دهیم. به احتمال زیاد بلافاصله بعد از اردو، در تورنمنت دوستانه ترکیه شرکت می‌کنیم و دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور خواهیم داشت.