دوشنبه 9 مهر 1403

پایان اولین دوره فانکشنال ترینینگ کشور

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پایان اولین دوره فانکشنال ترینینگ کشور

اولین دوره رسمی کارگاه فانکشنال ترینینگ کشور پیش نیاز دوره مربیگری این رشته در تهران برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، این دوره توسط کمیته فانکشنال ترینینگ (تمرینات کاربردی) برگزار شد. 35 نفر از سراسر کشور در دو گروه مردان و زنان به مدت چهار روز در دو بخش تئوری و عملی، دوره رسمی کارگاه فانکشنال را پشت سر گذاشتند. در پایان نیز از شرکت کنندگان آزمون عملی و تئوری به عمل آمد و قبول شدگان به دوره مربیگری این رشته دعوت خواهند شد. ضمن اینکه نفرات برگزیده، نمایندگان قانونی کمیته فانکشنال ترینینگ کشور در استان خود خواهند بود.

در حاشیه این دوره جلسه هم اندیشی کمیته فانکشنال کشور با کمیته های متناظر استانی نیز برگزار شد که در این جلسه عملکرد استان های فعال مورد بحث و بررسی قرار گرفت. از سه استان اصفهان و کرمانشاه و گیلان که در سال 1400 جزو استان های فعال بودند تجلیل به عمل آمد؛ همچنین از مسئول کمیته شهر انزلی به عنوان اولین کمیته برگزار کننده دمو مسابقه فانکشنال منطقه ای ویژه بانوان بعنوان برترین شهر فانکشنال و همچنین استان زنجان به عنوان برترین استان در زمینه پویش ایران تندرست تقدیر گردید.

در خلال این جلسه اهداف، برنامه ریزی و مسیر راهبردی کمیته کشوری توسط ریاست کمیته دکتر بابک امیری نژاد و نائب رئیس کمیته دکتر ساغر میرطالبی به مسئولین کمیته های متناظر استانی جهت پیشبرد سریع تر و بسط و گسترش حرفه ای و تخصصی رشته و کمیته فانکشنال توضیح داده شد. در انتها هدیه ای نیز به رسم یاد بود به تمام کمیته های متناظر حاضر در این دوره تقدیم گردید.

پایان اولین دوره فانکشنال ترینینگ کشور 2
پایان اولین دوره فانکشنال ترینینگ کشور 3