یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

پایش ماهانه عملکرد شهرداران مناطق 22 گانه پایتخت

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
پایش ماهانه عملکرد شهرداران مناطق 22 گانه پایتخت

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران همزمان با آغاز ارزیابی عملکرد شهرداران مناطق 22 گانه در راستای خدمت رسانی بهتر و در جهت برنامه ریزی و پیشبرد اهداف کوتاه و بلند مدت شهر از ارزیابی عملکرد ماهانه شهرداران مناطق 22 گانه خبر داد.

عباس شعبانی ضمن توضیح برنامه‌های معاونت از مدت زمان حضور در معاونت هماهنگی و امور مناطق، اهداف جلسات ارزیابی شهرداران مناطق را در 4 محور تشریح کرد و افزود: برای نخستین بار ارزیابی همه جانبه و منسجم بصورت کیفی و کمی با استفاده از همه‌ی ابزار‌های ارتباطی و سنجش عملکردی در شهر در اختیار شهرداران مناطق 22 گانه قرار می‌گیرد.

معاون شهردار تهران هدف اول از ارزیابی شهرداران را ارائه مبسوط ارزیابی انجام شده توسط شهرداری تهران خواند و ادامه داد: این نخستین بار است که از همه ادارات برنامه ریزی و ارزیابی در همه واحد‌های درون سازمانی شهرداری تهران خواسته شده است که در ارزیابی فوق در محور‌های مختلف و تخصصی خدمت رسانی در شهر سهیم باشند.

شعبانی در ادامه با ذکر هدف دوم ارزیابی شهرداران مناطق اظهار کرد: نگاه ما در ارزیابی مناطق 22 گانه هدایت، نظارت و کنترل با یک نگاه حمایتی است که در همین راستا با اطلاع از نواقص و نیاز‌های مناطق 22 گانه شهر برنامه ریزی و هدف گذاری خواهیم کرد.

وی در ادامه با ذکر رویکرد سوم از پایش شهرداران مناطق گفت: سومین هدف ما از پایش شهرداران مناطق انتقال سیاست ها، رویکرد‌ها و نگاه اجرایی جدید متناسب با منویات شهردار تهران و با عمل به اسناد فرا دستی و مصوبات شورای اسلامی شهر از همه زوایای خدمت رسانی متناسب با شرایط خاص هر منطقه با نسخه خدمت رسانی واحد است.

شعبانی در تشریح محور چهارم نیز افزود: ما در چهارمین هدف بدنبال جمع آوری و رسیدن به یک نگاه همه جانبه و کیفی از مناطق 22 گانه شهر هستیم که این نسخه کمک شایانی برای برنامه ریزی و هدف گذاری به مدیران شهر خواهد کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از پایش مستمر و ماهانه شهرداران مناطق 22 گانه پایتخت خبر داد و یادآور شد: استفاده از همه ابزار‌های ارزیابی ما را برای برنامه ریزی و خدمت هرچه بیشتر به شهروندان تهرانی یاری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری