جمعه 14 اردیبهشت 1403

پایگاه اسرائیل زیر آتش حزب الله / مقاومت لبنان بیانیه داد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
پایگاه اسرائیل زیر آتش حزب الله / مقاومت لبنان بیانیه داد

اقتصادنیوز: مقاومت لبنان اعلام کرد یک پایگاه صهیونیستی را در الجلیل غربی هدف حملاتش قرار داده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مقاومت لبنان امروز (شنبه) اعلام کرد: مبارزان ما در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه و حملات متجاوزان صهیونیست به جنوب لبنان، پایگاه «حدب یارین» در الجلیل غربی را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که منجر به تلفاتی در این پایگاه شد.

به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری پیش از این اعلام کردند آژیرهای هشدار در رامات دالتون، برعام، دالتون، یرؤون و آویویم به دلیل نفوذ پهپاد به صدا درآمد.

شامگاه پنجشنبه نیز خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله مستقیم مقاومت لبنان به پایگاهی وابسته به رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» خبر داد.

خبر مرتبط خط قرمز ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی، درباره پاسخ ایران به رژیم اسرائیل گفت: می‌توانستیم حیفا و تل‌آویو را مورد اصابت قرار دهیم، می‌توانستیم همه بنادر اقتصادی رژیم اسرائیل را هدف قرار بدهیم اما خط قرمز ما غیرنظامیان بود.

این منبع ادامه داد: مقاومت هدفی را در شهرک یهودی‌نشین متولا مورد اصابت قرار داد. همچنین یک خودروی اسرائیلی از نوع «هامر» را در این منطقه منهدم کرد که منجر به کشته و زخمی شدن افراد داخل آن شد.

خبر مرتبط حمله بی‌سابقه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به اسرائیل / تحریم تل‌آویو جدی شد

اقتصادنیوز: حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به غیرنظامیان فلسطینی باعث انتقاد سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شد و آن را غیرقابل پذیرش دانست.

از زمان جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد تا زمان پایان جنگ غزه حملاتش را متوقف نمی‌کند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
پایگاه اسرائیل زیر آتش حزب الله / مقاومت لبنان بیانیه داد 2
پایگاه اسرائیل زیر آتش حزب الله / مقاومت لبنان بیانیه داد 3