جمعه 30 شهریور 1403

پرترددترین استان‌های کشور در تعطیلات + آمار

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
پرترددترین استان‌های کشور در تعطیلات + آمار

مقام مسئول سازمان راهداری گفت: بیش از 13 میلیون وسیله نقلیه از 10 شهریور تا 16 شهریور ماه وارد جاده‌های کشور شده‌اند.

ایمان محرابی‌نیا با بیان اینکه تردد بین استانی خودروها از ابتدای تعطیلات که از دهم شهریور ماه آغاز شد و تا پایان روز گذشته ادامه داشت گفت: متوسط روزانه تردد بین استانی از ابتدای تعطیلات شهریور ماه معادل 2 میلیون 216 هزار و 613 وسیله نقلیه می‌شود گفت: تغییرات تردد بین استانی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته پنج درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: تردد بین استانی در پانزدهم شهریور معادل دو میلیون و 335 هزار و 704 وسیله نقلیه است بیشترین افزایش در تردد بین استانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان های هرمزگان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، زنجان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و مازندران بوده است.

محرابی نیا یادآور شد: بیشترین ورودی خودروها به استان گیلان از تهران و البرز معادل 237 هزار و 557 خودرو بوده است به طوری که 47 درصد از ورودی خودروها به استان گیلان را شامل می‌شود.

خبر مرتبط ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های این استان / پلیس هشدار داد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

او یادآور شد: تعداد ورودی خودروها به استان خراسان رضوی 360 هزار و 869 وسیله نقلیه بوده و تعداد خروجی خودرو ها 349 هزار و 868 خودرو بوده است. در نتیجه 13 میلیون و 310 هزار و 922 وسیله نقلیه وارد محور های اصلی و فرعی بوده که نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش یافته است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

پرترددترین استان‌های کشور در تعطیلات + آمار 2