پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

پرسپولیس در یک قدمی استقلال / پیروزی سرخپوشان مقابل گل گهر با یک سوپر گل + جدول

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پرسپولیس در یک قدمی استقلال / پیروزی سرخپوشان مقابل گل گهر با یک سوپر گل + جدول

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه مسابقات هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه 19 فروردین ماه) سه دیدار دیگر در شهر‌های تهران، سیرجان و اهواز برگزار شد که تیم‌های پیکان و پرسپولیس توانستند به ترتیب استقلال خوزستان و گل‌گهر سیرجان را شکست بدهند. فولاد و هوادار هم در دیداری جذاب و دیدنی مساوی شدند. سرخپوشان در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر از سد گل‌گهر سیرجان...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه مسابقات هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه 19 فروردین ماه) سه دیدار دیگر در شهر‌های تهران، سیرجان و اهواز برگزار شد که تیم‌های پیکان و پرسپولیس توانستند به ترتیب استقلال خوزستان و گل‌گهر سیرجان را شکست بدهند. فولاد و هوادار هم در دیداری جذاب و دیدنی مساوی شدند.

سرخپوشان در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر از سد گل‌گهر سیرجان عبور کردند و با 46 امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به استقلال در جایگاه دوم جدول قرار گرفتند. سیرجانی‌ها هم با 33 امتیاز در رده ششم باقی ماندند.

پیکان با شکست استقلال خوزستان سال جدید را با پیروزی آغاز کرد و تا با کسب 3 پیروزی از 4 دیدار اخیر با 23 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت. شاگردان پورموسوی هم با 16 امتیاز رد رده چهاردهم باقی ماند.

فولاد و هوادار نیز در دیداری حساس و پربرخورد که هر دو تیم یک اخراجی دادند به تساوی 3 بر 3 دست یافتند تا تیم تهرانی با وجود برابری امتیاز (21 امتیاز) به واسطه تفاضل گل بهتر نسبت به میزبانش، در جایگاه دوازدهم قرار بگیرد. شاگردان ویسی نیز در رده سیزدهم جدول جای گرفتند.

دیروز (شنبه) هم سه دیدار در این چارچوب برگزار شد که استقلال مقابل مس رفسنجان به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داد. شمس آذر و ملوان هم مقابل میزبانان خود یعنی ذوب‌آهن و نساجی به برتری رسیدند.

نتایج دیدارهای برگزارشده از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در زیر آمده است:

ذوب‌آهن اصفهان صفر - شمس آذر قزوین 2

استقلال 2 - مس رفسنجان 2

نساجی مازندران صفر - ملوان بندر انزلی یک

پیکان یک - استقلال خوزستان صفر

گل‌گهر سیرجان صفر - پرسپولیس یک

فولاد خوزستان 3 - هوادار 3

برنامه بازی‌های روز سوم از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر به شرح زیر است:

صنعت نفت آبادان - سپاهان اصفهان، ساعت 19:15

تراکتور تبریز - آلومینیوم اراک، ساعت 19:30

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بعد از پایان رقابت‌های روز دوم از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در زیر آمده است:

انتهای پیام /

پرسپولیس در یک قدمی استقلال / پیروزی سرخپوشان مقابل گل گهر با یک سوپر گل + جدول 2