یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

پروژه «پارک آزادی» با لیونل مسی کلید خورد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
پروژه «پارک آزادی» با لیونل مسی کلید خورد

باشگاه اینترمیامی ساخت ورزشگاه جدید خود در قلب شهر میامی را آغاز کرده و این ورزشگاه در سال 2025 افتتاح خواهد شد.

اینترمیامی با شروع ساخت «پارک آزادی میامی»، یک مجموعه تفریحی بزرگ که قرار است درهای خود را در سال 2025 باز کند، یک گام بزرگ رو به جلو برداشته است. خانه جدید باشگاه در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی میامی قرار خواهد داشت. زمان اتمام استادیوم جدید بسیار جالب است زیرا کاملاً با تاریخ پایان قرارداد فعلی لیونل مسی با این باشگاه مطابقت دارد. مراسم رسمی روند ساخت و ساز اواخر سال جاری برگزار خواهد شد.

خورخه ماس یکی از مالکین اینترمیامی، در بیانیه مطبوعاتی بر پتانسیل تحول‌آفرین این پروژه تاکید کرد: «خانواده من تصمیم گرفتند با اینترمیامی چیزی واقعاً متحول‌کننده بسازند. ما تنها در عرض چهار سال تصور جهانی از فوتبال آمریکا را تغییر دادیم. این دیدگاه ما را در ساخت پارک آزادی میامی راهنمایی می‌کند. بی‌صبرانه منتظر استقبال از هوادارانمان در استادیوم پیشرفته‌مان و شنیدن شعارهایشان در حالی که مسی و بازیکنان اینترمیامی برای اولین بار در سال 2025 وارد زمین می‌شوند، هستم.»

اما پارک آزادی میامی فراتر از یک استادیوم فوتبال است. این مجموعه شامل مناظر تفریحی وسیع است از جمله یک پارک عمومی بسیار بزرگ که به همراه زمین‌های ورزشی جوانان و مراکز تجاری و سرگرمی، به بزرگترین پارک میامی تبدیل می‌شود. تیم‌های سازنده در حال حاضر مشغول ساخت یک مرکز اجتماعی چندوجهی هستند. که نه تنها مجموعه ورزشی، بلکه فضاهای خرده‌فروشی، یک هتل و مجموعه متنوعی از رستوران‌ها و مغازه‌ها را نیز شامل می‌شود.

دوون مک کورکل، رئیس تازه منصوب شده پارک آزادی میامی، در مورد افزایش علاقه به این پروژه اظهار داشت: «سطح توجه و هجوم درخواست‌هایی که دریافت می‌کنیم باورنکردنی بوده است، که گواهی بر تأثیر مثبت لیونل مسی بر اینترمیامی و شهر میامی است.»

ساخت پارک آزادی میامی یک اتفاق مهم در تکامل فوتبال آمریکا و فضاهای تفریحی اجتماعی است. این پروژه با چشم‌انداز گسترده‌ای که دارد، قرار است به یک مقصد برجسته برای ورزش و تفریح در میامی تبدیل شود.

منبع: خبرورزشی از میان اخبار

3 روز سرنوشت‌ساز در انتظار پرسپولیس؛ مهاجم خارجی کیست؟

والیبال ایران درخطر از دست دادن المپیک

عصبانیت مردامند از سوال یک خبرنگار

فشار روحی و روانی به پرسپولیسی‌ها