سه‌شنبه 17 مهر 1403

پروژه چرمشهر - آبیک 70 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پروژه چرمشهر - آبیک 70 درصد پیشرفت دارد

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: همچنان به دنبال رفع موانع پروژه چرمشهر - آبیک با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی هستیم.

علی درویش پور روز پنجشنبه در بازدید از پروژه چرمشهر - آبیک افزود: با بهره‌برداری از پروژه کمربند جنوبی تهران و البرز (چرمشهر - آبیک) شاهد کاهش چشمگیری در حجم ترافیک آزادراه تهران - کرج - قزوین خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین با بهره‌برداری از این پروژه عظیم کاهش قابل ملاحظه‌ای در بار ترافیک آزادراه تهران کرج قزوین را شاهد خواهیم بود که علاوه بر آن پروژه مذکور موجب کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا، همچنین کاهش زمان سفر به میزان 90 دقیقه برای وسایط نقلیه سبک خواهد شد. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: 43 کیلومتر از کل مسیر 158 کیلومتری پروژه در استان البرز قرار دارد و باید با تلاش شبانه‌روزی، رفع موانع اجرایی و تخصیص اعتبارات لازم در بهره برداری از این پروژه عظیم ملی تسریع کرد. در این بازدید روند اجرایی پروژه و مشکلات و موانع اجرایی آن مورد بررسی و تصمیمات لازم جهت تسریع در عملیات عمرانی اتخاذ شد. مدیران کل دفتر فنی استانداری، محیط زیست، منابع طبیعی، راه و شهرسازی، صنعت و معدن و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز به همراه معاون عمرانی نیز دراین بازدید در حوزه کاری خود به بررسی موانع این پروژه پرداختند.

*س_برچسب‌ها_س*