شنبه 15 اردیبهشت 1403

پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند

ژاوی، سرمربی بارسلونا، از تصمیمش برای اعلام جدایی از این تیم در پایان فصل پشیمان است و قصد دارد به حضورش روی نیمکت ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جستجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

قرار است این هفته جلسه‌ای با حضور ژاوی، لاپورتا و دکو برگزار شود و در صورتی که تمام طرفین بتواند برای فصل آینده به توافق برسند، خبر ادامه حضور این مربی در بارسا در فصل آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند 2