دوشنبه 23 مهر 1403

پنجم، ششم و نهم خرداد جاده هراز یکطرفه می شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پنجم، ششم و نهم خرداد جاده هراز یکطرفه می شود

تهران - ایرنا - فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و افزایش حجم ترافیک در مسیر هراز در روزهای پنجم، ششم و نهم خرداد محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

سرهنگ سیاوش محبی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: روزهای پنجم، ششم و نهم خرداد از ساعت 13 آمل به سمت تهران و از ساعت 16 تهران به طرف آمل یکطرفه خواهد بود و این محدودیت تا ساعت 2 بامداد ادامه دارد.

وی با اشاره به ترافیک سنگین صبح امروز در محور هراز، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک روان است اما در ساعات پایانی روز بر تعداد خودروها و حجم ترافیک افزوده می شود.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: رانندگان در تعطیلات پیش رو مدیریت زمان سفر داشته باشند، پیش بینی می شود در روزهای جمعه و شنبه شاهد ترافیک سنگین در محور هراز باشیم.

محبی با اشاره به ترافیک سنگین جادههای منتهی به استان‌های شمالی اظهار داشت: در روزهای پایانی هفته شاهد ورود حجم بالایی از خودروها به محورهای منتهی به شمال کشور هستیم و این ورود همزمان ترافیک‌های فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه تاحدی سنگین گزارش شده و رانندگان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این مسیر هستند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در جاده های منتهی به استان های شمالی رخ نداده عنوان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، روان گزارش شده است.

محبی با تاکید بر رعایت کامل مقررات توسط رانندگان اظهار داشت: رعایت فاصله مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، استراحت کافی قبل و حین مسافرت سفری ایمن را برای رانندگان و مسافران رقم می زند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*