پنج‌شنبه 19 مهر 1403

پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر رونمایی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر رونمایی شد

بوشهر - ایرنا - پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر روز سه‌شنبه به دلیل محدودیت‌های کرونایی به صورت مجازی رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، رئیس بسیج رسانه استان بوشهر روز سهشنبه در این آیین اظهار داشت: محورهای این جشنواره در دوره ششم جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مؤمنانه، چهل سالگی دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی تعیین شده‌است.

عبدالله نجفی افزود: بسیج و حوزه‌های اقدام، امیدآفرینی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه و مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه از دیگر محورهای جشنواره است.

وی بیان کرد: همانند دوره گذشته موضوع ویژه استانی جشنواره "سازگاری با کم آبی" انتخاب شده‌است.

نجفی ادامه داد: قالب آثار نیز فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و موشن گرافیک تعیین شده‌است.

وی اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار مربوط به بازه زمانی دی ماه 98 تا پایان آذرماه 99 را در پایگاه جشنواره به آدرس www.Aboozarha.ir بارگذاری کنند.

نجفی یادآور شد: در پنجمین دوره جشنواره در سال قبل نیز یکهزار و 300 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت 20 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

*س_برچسب‌ها_س*