سه‌شنبه 17 مهر 1403

پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت

پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت، پنج مسئله اصلی آموزش عالی را آمایش، ارتباط دانشگاه با صنعت، نظام تأمین مالی، نظام ارتقای اساتید و نظام حکمرانی دانشگاه‌ها اعلام کرد و گفت: بر اساس این موارد، 21 راهکار شناسایی شده که 16 راهبرد در سطح وزارتخانه و باقی فراوزارتخانه‌ای است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نشست علمی «سیاست های کلی تأمین اجتماعی؛ از ابلاغ تا اجرا» ظهر دیروز با حضور سرکار خانم دکتر فاطمه قاسم پور، رئیس فراکسیون زنان و عضو کمیته اجتماعی مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر علی حیدری، رئیس کارگروه رفاه و تأمین اجتماعی کمیسیون علمی و فرهنگی اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جناب آقای مهدی خطیب دماوندی، مدیر کارگروه حکمرانی پژوهشکده سیاست پژوهی...

خبرگزاری دانشجو

مهدی خطیب دماوندی مدیر کارگروه حکمرانی پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو گفت: پیش نویس سیاست‌های کلی تامین اجتماعی اواخر سال 98 در کمیسیون اجتماعی مجمع تشخیص تهیه شد و به صحن مجمع ارسال و بیش از 15، 16 مرتبه بازنگری در پیش نویس سیاست‌های کلی انجام شد عنوان این سیاست ها، سیاست‌های کلی رفاه و تامین اجتماعی بود که بخش رفاه در ابلاغی...

خبرگزاری تسنیم

دولت به منظور حل معضلات حوزه خودرو نسبت به واگذاری کامل سهام خود (تمامی سهام دولتی، چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیرمستقیم) اقدام و خودروسازان را با رعایت قیدهای لازم به بخش خصوصی واقعی واگذار کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از اندیشکده‌های مطرح سیاست خارجی و دیپلماسی اقتصادی طی نامه‌ای به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تاکید کردند: در شرایط کنونی که اقتصاد ایران با چالشهایی نظیر رکود تورمی و فشارهای خارجی مواجه است، گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه و حضور مؤثرتر در بازارهای منطقه میتواند ضمن ارتقای سطح تولید و صادرات کشور، زمینه را برای کاهش آثار ناشی از فشارهای...

وب‌گاه الف

جمعی از اندیشکده‌های مطرح سیاست خارجی و دیپلماسی اقتصادی طی نامه‌ای به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بر ضرورت تحول ساختاری و سازمانی در نهاد وزارت امور خارجه تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «علی پالیز» تحلیل‌گر مسائل غرب آسیا با اشاره به اقدامات امارات در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: امارات با توجه به اختلافاتی که با کشورهای منطقه دارد می‌خواهد از طریق استفاده از اهرم رژیم صهیونیستی مقابل تهران و ریاض بالانس قدرت ایجاد کند.

خبرگزاری مهر

افزایش صادرات مهمترین بحث در مقوله تجارت خارجی است و مهم‌تر از بحث صادرات، چگونگی بازگشت ارز حاصل از صادرات برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز و تأمین ارز به صورت مصارف اسکناس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پژوهشکده سیاست‌پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت در تازه‌ترین گزارش سیاستی خود، 11 پیشنهاد سیاستی را به منظور کارآمدسازی قوای تقنینی و نظارتی مجلس یازدهم ارائه کرده است.