دوشنبه 16 مهر 1403

پیام رئیس دانشگاه تهران در پی قهرمانی دانشجویان دختر کشور

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پیام رئیس دانشگاه تهران در پی قهرمانی دانشجویان دختر کشور

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیام سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در پی قهرمانی دانشگاه تهران در پانزدهمین المپیاد دانشجویان دختر کشور به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم بزرگترین رویداد ورزشی دختران دانشجوی کشورمان در حالی ایستگاه پانزدهم خود را به پایان رساند که دختران ایران زمین ضمن رقم زدن رقابتی توأم با رفاقت و اخلاق‌مداری، صحنه‌ای قدرتمند از حضور پر انرژی، پویا،...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیام سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در پی قهرمانی دانشگاه تهران در پانزدهمین المپیاد دانشجویان دختر کشور به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم بزرگترین رویداد ورزشی دختران دانشجوی کشورمان در حالی ایستگاه پانزدهم خود را به پایان رساند که دختران ایران زمین ضمن رقم زدن رقابتی توأم با رفاقت و اخلاق‌مداری، صحنه‌ای قدرتمند از حضور پر انرژی، پویا، فعالانه و متعهدانه بانوان ایرانی را آفریده و سربرآوردن رویش‌های جدید و ذخیره‌های تکثیرشدنی کشور را برای درخشش زن ایرانی در عرصه ورزش قهرمانی و میدان مسابقات جهانی نوید دادند. هر چند آرایش این صحنه افتخارآفرین محصول تلاش، دلاوری و روحیه فتوت همه دانشجویان شرکت‌کننده در رقابت‌های پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر بود، اما دختران دانشگاه تهران چنان در این مصاف درخشیدند که با کسب عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ به خانه برمی‌گردند. ضمن تبریک این قهرمانی به دانشجویان دانشگاه تهران به عنوان پرچمداران نماد آموزش عالی کشور، یادآوری می‌نماید که این پیروزی قهرمانانه، نه تنها آغازی بر راه طولانی افتخارآفرینی در صحنه‌های ورزشی، بلکه مطلعی بر سنگین‌تر شدن مسئولیت ایشان در مسیر ارائه الگو‌های موفق و در دسترس از دختر و زن موفق و سربلند ایرانی است. رجاء واثق دارم که کاروان دانشجویان دختر قهرمان دانشگاه تهران بتواند با ترویج همه حسناتی که در ورزش می‌توان یافت، هوای تازه‌ای در فضای دانشگاه و جامعه دمیده و چنان که در عرصه رقابت‌ها به نحوی اثرگذار ظاهر شدند، در تعالی فرهنگی محیط تحصیلی و اجتماع خود نیز مؤثر باشند. اکنون که کاروان اعزامی دانشجویان دختر دانشگاه تهران در رقابت‌های تیمی و انفرادی چنان درخشیدند که بیشترین مدال‌ها و بزرگترین عناوین را شایسته خود کرده‌اند، جا دارد مراتب سپاس از مربیان و راهبران ایشان که برای موفقیت فرزندان‌مان از جان و دل مایه گذاشتند را نیز ابراز نموده و بهترین‌ها را برای ایشان آرزو نمایم. با آرزوی توفیق روزافزون سید محمد مقیمی 1401/04/26»

تیم‌های ورزشی دانشجویی دانشگاه تهران در 10 رشته شنا، دوومیدانی، تنیس روی میز، بدمینتون، کاراته، تیراندازی، والیبال، بسکتبال، فوتسال و تکواندو با کسب در مجموع 332 امتیاز توانستند با اختلاف چشمگیر از دیگر دانشگاه‌های کشور، صدرنشین پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور شوند. دانشگاه تهران با کسب 22 مدال طلا، 6 نقره و 8 برنز در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور فاتح المپیاد دانشجویان دختر شد. تیم اعزامی دانشگاه تهران در رشته‌های شنا، دوومیدانی، تنیس روی میز، بدمینتون، کاراته، تیراندازی و والیبال مقام اول کشور را کسب کرد. به این ترتیب در جمع‌بندی نتایج رشته‌های ورزشی، عنوان قهرمانی به دانشگاه تهران رسید.