جمعه 30 شهریور 1403

پیام سردار سلامی به دبیرکل حرب‌الله لبنان

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
پیام سردار سلامی به دبیرکل حرب‌الله لبنان

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اقدام تروریستی در لبنان بدون تردید از سر استیصال و شکست‌های پیاپی رژیم صهیونیستی بوده و به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت، شاهد نابودی کامل این رژیم سفاک و جنایتکار خواهیم بود.

در پیام سرلشکر حسین سلامی به سید حسن نصرالله رهبر مقاومت لبنان آمده است: با عرض تبریک ولادت نبی مکرم اسلام پیامبر اعظم و صادق آل محمد علیهما السلام و هفته وحدت مسلمین جهان.

در ادامه این پیام آمده است: خداوند متعال این نعمت خاص را به جنابعالی و رزمندگان مقاومت و مردم بزرگ لبنان ارزانی داشته است تا در راه دفاع از مظلومین فلسطین عزیز و به‌خصوص پولاد مردان و بزرگ زنان غزه، بدون اندکی درنگ، با جسم و روح و جان عزیزان خود به میدان بیایید و صحنه جنایت دد منشانه و ذلیلانه صهیونیست های بی آبرو را به گلستان معطر مقاومت، موفقیت و ظفر مردان عزتمند الهی تبدیل کنید.

فرمانده کل سپاه در پیام خود یادآور شد: وقتی شما بنیان های امنیتی، اطلاعاتی و نظامی جنایتکاران در اعماق رژیمی خائن و غاصب را به‌خصوص طی حدود یک سال اخیر و به‌ویژه در جریان عملیات اربعین به لرزه در آورده اید، دشمن ناتوان از مصاف رودررو، به ارتکاب جنایت در پشت جبهه و بزرگ نمایی دستاورد جنایت دست می زند تا بلکه مرگ خود را به تاخیر بیاندازد و رسوایی شکست های پیاپی خویش را از انظار جهانیان مخفی سازد. این خود شکست بزرگ جدیدی است و خداوند در کمین جنایتکاران است.

در ادامه پیام سرلشکر سلامی آمده است: اینجانب و سایر برادران رزمنده شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، ضمن تبریک مجاهدت های فراوان شما در اشرف المصاف با رژیم جنایتکار صهیونیستی و اهداء سلام به روان پاک شهدای رخداد اخیر و تبریک و تسلیت به خانواده های معظم آنان، شفای عاجل مجروحان و مصدومان عزیز را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

فرمانده کل سپاه در پیام خود تاکید کرد: بدون تردید دشمن ذلیل که پس از نزدیک به یک سال جنگ و توسل به انواع جنایت و علی‌رغم برخورداری از حمایت های جاهلانه و بی دریغ دولت های غربی، به هیچکدام از اهداف خود در جنگ غزه نرسیده و در مرکز، شمال، شرق و جنوب زیر ضربات هر روزه مقاومت قرار گرفته و به محاصره آن در آمده است، از حملات گسترده تروریستی جدید در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته، از طریق پیجرها و سامانه های الکترونیکی علیه زنان، مردان و کودکان لبنان شریف به جایی نخواهد رسید.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن محکومیت این جنایت تروریستی رژیم اشغالگر که منجر به شهادت و جراحت جمعی از مردم لبنان عزیز و مجاهدانی از حزب الله مقاوم گردید، این گونه اقدام‌های تروریستی که بدون تردید از سر استیصال و شکست‌های پیاپی رژیم صهیونیستی بوده، به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت، شاهد نابودی کامل این رژیم سفاک و جنایتکار خواهیم بود. وَ اِنَ جُندَنَا لَهُمُ الغَلِبُونَ

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.