جمعه 1 تیر 1403

پیام مهم قالیباف به اصولگرایان مخابره شد / وحدت تا قبل از 8 تیر + فیلم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
پیام مهم قالیباف به اصولگرایان مخابره شد / وحدت تا قبل از 8 تیر + فیلم

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه باید زمینه وحدت را تا رسیدن به قبل از هشت تیر فراهم کنیم، گفت: درست است که الان رقابت بین نامزد‌ها وجود دارد که طبیعی است، ولی از همه همکاران و هواداران خواهش می‌کنم اخلاق را تحت هر شرایطی حفظ کنند.

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در نشست با فعالان ستادی خود، اظهار داشت: یک پیمان با شما اعضای ستاد و تمام مردم می‌بندم و عرض می‌کنم باید کار برای خدا، کشور، انقلاب، امام، شهدا و رهبری باشد و برای همین پای در این رقابت گذاشتم و به حول قوه الهی اگر عنایت خدا بر این بود و اعتماد مردم باعث شد که من خدمتگذار ملت شدم آن چنان کار را محکم رقم بزنیم که عزت و بزرگی برای مردم داشته باشد. نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات فرصت بی نظیر برای پنجره تغییرات و فرصتی برای تقویت ضعف‌ها و حفظ نقاط قوت کشور است. جبهه انقلاب اسلامی با تشکیل مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با سیدالشهدای خدمت آقای رئیسی پایه‌های کشور محکم‌تر شد این درحالی بود که در دهه 90 برای کشور دهه خوبی نبود.

قالیباف افزود: در دهه 90 رشد اقتصادی در کشور کمتر از 1 درصد و رشد نقدینگی بیشتر از 26 درصد بود که نشان دهنده وضع وخیم اقتصاد کشور است و مجلس یازدهم و دولت سیزدهم مسیر را تغییر دادند تا اتفاقات خوب در کشور بیفتد. نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در مجلس یازدهم قوانین خوب تصویب شد، بیان داشت: این قوانین برای خیزش اقتصادی و اصلاح اقتصاد کشور است. مخصوصا برنامه هفتم که با کیفیت‌تر از 6 برنامه گذشته است. این برنامه میثاق ملی است ما در یک نقطه بسیار حساس قرار گرفتیم و مردم باید یک تصمیم درست بگیرند و خدای نکرده تصمیمی نگیرند تا مجدد عقب گرد به دهه 90 شود.

قالیباف افزود: اتفاقات خوبی در مجلس یازدهم و دولت سیزدهم رقم خورده است، اما هنوز کار‌ها و اقدامات زیادی وجود دارد که با انتخاب درست مردم انجام شود تا شرایط کشور یک شرایط بهتر شود. باید بگویم کشور دارای امکاناتی است که می‌شود مشکلات کشور را حل و فصل کرد. وی ادامه داد: اگر تاکید بر مدیریت و مدیریت قوی در کشور می‌شود و اگر حرف از کارآمدی و مبارزه با فساد زده می‌شود یعنی اینکه باید با فساد و ناکارآمدی که حاصل عقب ماندگی کشور است مبارزه شود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به عملیات وعده صادق، گفت: با مدیریت قوی در دهه 70 پایه‌های مستحکم گذاشته شده است که امروز با عملیات وعده صادق تمام ایرانیان احساس افتخار کردند و اکثر کشور‌ها متحیر شده‌اند؛ مردم ما در حوزه امنیت احساس ترس ندارند، اما در حوزه اقتصادی می‌ترسند و احساس امنیت ندارند که باید این ترس از بین برود. قالیباف بیان داشت: به لطف خدا در دولت چهاردهم افتخارات بزرگ اقتصادی رقم خواهیم زد تا خانواده‌های ایرانی به جایگاه اصلی خودشان برگردند و احساس غرور کنند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید