شنبه 31 شهریور 1403

پیروانی: پرسپولیس را از تهران بیرون نبرید

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
پیروانی: پرسپولیس را از تهران بیرون نبرید

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خواهشم این است که محل میزبانی تیم پرسپولیس را از تهران بیرون نبرید.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی بعد از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم در هفته پنجم لیگ برتر، گفت: خداراشکر شرایط و بازی خوبی داشتیم. بعد از خستگی که از بازی الاهلی عربستان داشتیم، بچه‌ها زحمت کشیدند و تلاش کردند، خداراشکر توانستیم 3 امتیاز با ارزش را بگیریم.

حسینی: کار پرسپولیس را با 2 کادو راحت کردیم!

«دربی 104 پیش روی شما است و از معدود دربی‌هایی که بیرون تهران برگزار می‌شود. یک بار بندرعباس و یک مرتبه تبریز. و این بار اراک.» وی در واکنش به این جمله خبرنگار عنوان کرد: سوال خوبی است اما من نباید به این سوال جواب بدهم. این سوال را باید کسانی پاسخ بدهند که سعی نکردند، ورزشگاه آزادی آماده شود.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد برگزاری مسابقه به میزبانی شهر قدس، گفت: از مسئولان شهر قدس تشکر می‌کنم، فکر می‌کنم بهترین جا برای برگزاری مسابقات ما در لیگ نخبگان آسیا، همین شهر قدس است. خواهشم این است که محل میزبانی تیم پرسپولیس را از تهران بیرون نبرند؛ هر چند جاهایی که رفتیم همه عزیز هستند و همه زحمت می‌کشند و حمایت کردند. با نبود آزادی و در شرایطی که مشخص نیست چه زمانی آماده می‌شود، فکر می‌کنم شهر قدس برای ما بهترین گزینه است.

پیروانی راجع‌به تغییرات نتیجه با بازبینی از طریق کمک داور ویدیویی، اظهار داشت: کمک داور ویدیویی خیلی تعیین کننده بود. کمک داور ویدیویی است و ما احترام می‌گذاریم. حالا اگر برعکس این قضیه اتفاق افتاده بود، همه می‌گفتند: دیدید؟ فکر می‌کنم تیم داوری سعی کرد بهترین تصمیم را بگیرد و من به آنها خسته نباشید می‌گویم.

«گندوز از نظر فنی دروازه‌بان خوبی است و در تیم مشغول جا افتادن است. اما در 5 هفته 2 کارت زرد دریافت کرده است. آیا برای دربی 104 او را از از این لحاظ توجیه کرده‌اید؟» وی در واکنش به این سوال خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در بازی بعد کارت زرد نمی‌گیرد!

مدیر تیم پرسپولیس در مورد اینکه عیسی آل‌کثیر با ناراحتی از زمین خارج شده، گفت: همه دوست دارند بازی کنند. من هم وقتی بازیکن بودم به دلیل بازی نکردن ناراحت می‌شدم. عیسی بازیکنی مثمر ثمر است و ان‌شاءالله تلاشش را بیشتر می‌کند تا در ترکیب تیم قرار بگیرد.

پیروانی در مورد آخرین وضعیت همکاری مهرداد خانبان با پرسپولیس تصریح کرد: خانبان فعلاً از تیم جدا شد. این بحث با تصمیم سرمربی بوده و سعی می‌کنیم بهترین اتفاق بیفتد.