دوشنبه 23 مهر 1403

پیکر شهید حادثه ناوچه کنارک در شهرکرد تشییع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پیکر شهید حادثه ناوچه کنارک در شهرکرد تشییع شد

شهرکرد - ایرنا - پیکر مطهر شهید "جعفر کوهی فایق" از شهدای حادثه ناوچه کنارک صبح روز پنجشنبه پس از اقامه نماز از محل مصلای امام خمینی (ره) در مرکز چهارمحال و بختیاری تشییع شد.

به گزارش ایرنا، شهید جعفر کوهی فایق 22 اردیبهشت‌ماه امسال در سانحه ناوچه کنارک به فیض شهادت نائل شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد روز پنجشنبه در آیین تشییع پیکر این شهید، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: این شهید بزرگوار با شهادتش در این ماه مبارک به همه درس رزم و رزمندگی، جهاد، کفرستیزی و صهیونیست‌ستیزی را نشان داد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام افزود: همه باید بدانیم که ما راه بلند و طولانی را در پیش داریم، راه نورانی که به برافراشتن پرچم مهدویت منتهی می‌شود، را در پیش داریم.

امام جمعه شهرکرد، به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس امسال اشاره کرد و گفت: چشم و گوش جهانیان در روز قدس به سخنرانی مقام معظم رهبری است.

وی گفت: امروز این شهید بزرگوار در این شرایطی که نمی‌توان مجالس را به صورت جمعی برگزار کرد، حال و هوای شهادت را دل‌های مردم استان زنده کرد.

به گزارش ایرنا، پیکر شهید جعفر کوهی فایق از شهدای سانحه نیروی دریایی ارتش روز پنجشنبه در شهرکرد از مصلای امام خمینی تا میدان دانش تشییع و خاکسپاری شد.

ناوبان دوم شهید کوهی‌فایق دهکردی متولد اول مهرماه سال 1365 در شهرکرد بود.

شناور پشتیبانی سبک کنارک اردیبهشت ماه امسال دچار حادثه شد و 19 تن از کارکنان فداکار آن به فیض عظیم شهادت نائل آمدند، در اثر این حادثه 15 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*