دوشنبه 9 مهر 1403

چابکسواران برتر مسابقه اسب دوانی کورس بهاره کشور در یزد مشخص شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
چابکسواران برتر مسابقه اسب دوانی کورس بهاره کشور در یزد مشخص شدند

یزد - ایرنا - مسابقه اسب دوانی کورس بهاره کشور عصر جمعه با حضور 30 سوارکار در پنج دور با رعایت نکات بهداشتی و بدون حضور تماشاگران در پیست سوارکاری صفائیه شهر یزد برگزار شد و چابکسواران برتر معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که توسط هیات سوارکاری استان یزد و زیرنظر فدراسیون برگزار شد چابکسواران مسافت یک هزار و 400 متر مسیر رقابت را با هم طی کردند.

در پایان در دور اول، اسب وهام السادات با چابکسواری ابوالفضل دهقان، انیس سلطان امیر توسط علیرضا زینی و والا رشیدی با چابکسواری یوسف سرگلزایی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در دور دوم اسب آواپانا (پیمان قلرعطا)، برند آریانپور (محمدسپهوند) و برایان (سمیع محمدی) و در دور سوم نیز اسب آراموس روستا (امان محمدقلرعطا)، برنو حسینی (احمدمحمدی) و آدلاید سالار (بنیامین جرجانی) زودتر به خط پایان رسیدند.

در دور چهارم اسب بوگاتی صحرایی با چابکسوری هادی عزیزی، بوگی رشید (احمد محمدی) و آهید بی تی اس (محمدسپهوند) و دور دوم پنجم نیز اسب یاشار آقابابایی با چابکسوری امیرحسین کریمی)، یل یل غزال (محمدسپهوند) و بارنا آبشاهی به چابکسواری ابوالفضل دهقان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

استان یزد 300 باشگاه و افزون بر 6 هزار راس اسب اصیل عرب دارد.

*س_برچسب‌ها_س*