سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

چالوس یک طرفه می شود

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع

رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی24 روز جمعه 28 مرداد ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 همان روز تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد شد.

محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس در محدوده این استان در روز جمعه 28 مرداد اعمال می‌شود. سرهنگ پیمان کرمی گفت: برابر اعلام پلیس راهور فراجا از ساعت 12 چهارشنبه 26 مرداد تا ساعت 6 صبح شنبه 29 مرداد تردد انواع موتورسیکلت در محور کرج - چالوس ممنوع است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی24 روز جمعه 28 مرداد ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 همان روز تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه البرز گفت: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهاد‌های امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

سرهنگ کرمی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.